HappyEnd Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Debugger][Podgląd zmiennych] » 2018-01-28 13:03:13 Do pisania używam Falcon C++, chciałem podejrzeć wartości zmiennych w trakcie wykonywania się programu, jak zawsze ustawiłem BreakPointa i włączyłem kompilację. I tu sedno problemu, bo po lewej stronie w zakładce Variables nic się nie pokazuje, pusto. Zawsze wyświetlały się tam zmienne i ich wartości, co zrobić żeby wyświetlały się tam zmienne i odpowiadające im wartości ??? Istnieje może jakiś osobny debugger? Ogólnie jestem początkującym i jestem trochę zielony także jeśli to coś łatwego do rozwiązania to plz o wyrozumiałość ;p. |
|
pekfos |
» 2018-01-28 13:48:06 Jako rozwiązanie proponuję użycie lepszego środowiska. A więc takiego które jest rozwijane i ma jakąś popularność. |
|
» 2018-01-28 14:03:58 Nie chce robić overkilla, i używać VS do pisania programów, których zadaniem jest posortowanie tablic itd. Próbowałem używać VS ale znacznie szybciej i wygodniej jest mi używać do takich celów Faclona. Bo z tego co pamiętam w VS musiałem tworzyć całe projekty, co powodowało wolniejszą kompilację. CodeBlocks może jest wyjściem? |
|
pekfos |
» 2018-01-28 14:32:23 Bo z tego co pamiętam w VS musiałem tworzyć całe projekty, co powodowało wolniejszą kompilację. |
Raczej dodatkową biurokrację. Możesz zawsze mieć 1 projekt i wykorzystywać go wielokrotnie do krótkich testowych programów. CodeBlocks pozwala na kompilację pojedynczych plików. |
|
geceves |
» 2018-01-28 19:42:14 |
|
» 2018-01-28 21:30:50 @geceves, Wiem, że jest debugger, korzystałem z niego nie raz, ale akurat dzisiaj przestały się wyświetlać w zakładce Variables wartości i ogólnie było pusto. No to wychodzi na zmianę środowiska, jak to jakiś rodzaj błędu przypadkowego, i nie wiadomo czemu tak się stało. Może jeszcze ktoś się wypowie, jak nie temat do zamknięcia. |
|
geceves |