Wojna | Najlepszy język programowania/biblioteka
Ostatnio zmodyfikowano 2010-07-18 15:51
Razi  | 
» 2010-07-18 00:09:04 Wydajność - C/C++ Mega wydajność - Assembler Przenośność - Java
  biblioteki: SDL, OpenGL, Qt  | 
 | 
Pirotechnik  | 
» 2010-07-18 00:11:47 tyle że w assemblerze raczej nie zrobisz gry...
  /edit:
  ani strony internetowej  | 
 | 
Elaine  | 
  » 2010-07-18 00:43:08 Czemu nie? Jak ktoś się uprze, to zrobi i grę, i stronę...  | 
 | 
021995  | 
» 2010-07-18 00:58:04 wracając do tematu mojego postu dodam że połowa klasy była pod wrażeniem html'a a druga połowa powiedziała że nie będzie zdawać bo za trudne itd. ;]  | 
 | 
TheLukon Temat założony przez niniejszego użytkownika  | 
» 2010-07-18 09:50:53 @michalp: winapi chyba jest odpowiedzialny za interfejs graficzny jak i qt, więc nie wiem o co ci chodzi?  | 
 | 
waxx  | 
» 2010-07-18 11:08:03 C++ z DXem - nawet do gier 2d swietnie sie nadaje piekna dokumentacja na msdnie mnostwo ksiazek ja na prawde nie widze tej przewagi w materialach na korzysc ogla. jak ktos potrzebuje tutroiali by robic ctrl+c i ctrl+v to jest po prostu przykry :)
  na codzien jednak pisze teraz gre w c# wraz z XNA wysokopoziomowosc C# dla niektorych wada ale w sumie pisze sie szybciej a xna to piekna sprawa rowniez wielki + za duza dokumentacje, przyklady na stronie xna oraz wspaniale community :)
  co do obiektowosci - nawet ponga nie napisalbym bez obiektowosci :P wspaniala rzecz czytelnosc kodu +800% a o samych zaletach z kodzenia nie musze chyba pisac bo w kazdej ksiazce to znajdziecie  | 
 | 
lenrokskate  | 
» 2010-07-18 12:13:02 co do QT to on absolutnie bije na głowę wszystkie inne GUI: [li]designer (to jak pisanie aplikacji w paincie)[/li] [li]wbudowana obsługa wszystkiego (od dźwięku po zaawansowane narzędzia internetowe)[/li] [li]obiektowość (+ to że jest m.in. dla C++, a WinAPI dla C)[/li] [li]przenośność[/li] [li]i długo by wymieniać...[/li]
  PS: jak można napisać stronę WWW w np. C++ ?  | 
 | 
TheLukon Temat założony przez niniejszego użytkownika  | 
» 2010-07-18 12:30:43 Tu coś jest@waxx: tutoriale są od tego żeby nakierunkować programistę, a co XNA to jest jeden wielki framework, nie wiem jak wgląda pisanie w nim gry, ale co się dowiedziałem na jego temat, to łatwo w nim się piszę gry. To coś czuje że może zabić frajdę pisania gier od 0.    | 
 | 
| 1 2 « 3 »  4 |