Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Wojna | Najlepszy język programowania/biblioteka

Ostatnio zmodyfikowano 2010-07-18 15:51
Autor Wiadomość
Razi
» 2010-07-18 00:09:04
Wydajność - C/C++
Mega wydajność - Assembler
Przenośność - Java

biblioteki:
SDL, OpenGL, Qt
P-19945
Pirotechnik
» 2010-07-18 00:11:47
tyle że w assemblerze raczej nie zrobisz gry...

/edit:

ani strony internetowej
P-19946
Elaine
» 2010-07-18 00:43:08
Czemu nie? Jak ktoś się uprze, to zrobi i grę, i stronę...
P-19947
021995
» 2010-07-18 00:58:04
wracając do tematu mojego postu dodam że połowa klasy była pod wrażeniem html'a a druga połowa powiedziała że nie będzie zdawać bo za trudne itd. ;]
P-19949
TheLukon
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-07-18 09:50:53
@michalp: winapi chyba jest odpowiedzialny za interfejs graficzny jak i qt, więc nie wiem o co ci chodzi?
P-19951
waxx
» 2010-07-18 11:08:03
C++ z DXem - nawet do gier 2d swietnie sie nadaje piekna dokumentacja na msdnie mnostwo ksiazek ja na prawde nie widze tej przewagi w materialach na korzysc ogla. jak ktos potrzebuje tutroiali by robic ctrl+c i ctrl+v to jest po prostu przykry :)

na codzien jednak pisze teraz gre w c# wraz z XNA wysokopoziomowosc C# dla niektorych wada ale w sumie pisze sie szybciej a xna to piekna sprawa rowniez wielki + za duza dokumentacje, przyklady na stronie xna oraz wspaniale community :)

co do obiektowosci - nawet ponga nie napisalbym bez obiektowosci :P wspaniala rzecz czytelnosc kodu +800% a o samych zaletach z kodzenia nie musze chyba pisac bo w kazdej ksiazce to znajdziecie
P-19952
lenrokskate
» 2010-07-18 12:13:02
co do QT to on absolutnie bije na głowę wszystkie inne GUI:
[li]designer (to jak pisanie aplikacji w paincie)[/li]
[li]wbudowana obsługa wszystkiego (od dźwięku po zaawansowane narzędzia internetowe)[/li]
[li]obiektowość (+ to że jest m.in. dla C++, a WinAPI dla C)[/li]
[li]przenośność[/li]
[li]i długo by wymieniać...[/li]

PS: jak można napisać stronę WWW w np. C++ ?
P-19954
TheLukon
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-07-18 12:30:43
Tu coś jest

@waxx: tutoriale są od tego żeby nakierunkować programistę, a co XNA to jest jeden wielki framework, nie wiem jak wgląda pisanie w nim gry, ale co się dowiedziałem na jego temat, to łatwo w nim się piszę gry. To coś czuje że może zabić frajdę pisania gier od 0.
P-19955
1 2 « 3 » 4
Poprzednia strona Strona 3 z 4 Następna strona