Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Wojna | Najlepszy język programowania/biblioteka

Ostatnio zmodyfikowano 2010-07-18 15:51
Autor Wiadomość
waxx
» 2010-07-18 12:50:21
Eeeeeeee co do XNA to nic nie zabija.
Chyba że przeskadza Ci klasa GAME po której dziedziczysz metody typu Initialize, Update, Draw. Nic innego XNA nie robi w pomocy, ew. Content Pipeline ale nie wiem czy dodanie sobie tekstur do twojej gry [robie 2d] po prawej żeby lepiej widzieć jest AŻ TAKIM ułatwieniem

nie wierz we wszystko co czytasz
P-19958
madmike44
» 2010-07-18 13:54:09
Jeżeli interesuje Was tworzenie aplikacji webowych za pomocą C++, polecam zajrzeć tutaj:

http://www.webtoolkit.eu

Bardzo ciekawy projekt, czerpiący wiele dobrych pomysłów z biblioteki Qt :)
P-19961
DejaVu
» 2010-07-18 14:37:57
Assembler nie oznacza wcale wydajności - wręcz przeciwnie. Kompilator C++ często lepszy kod wygeneruje aniżeli programista asm'a. Nawet jeżeli jesteś w stanie napisać niektóre sztuczki lepiej niż zrobi to kompilator języka C++ to i tak w ogólnym rozrachunku aplikacja C++ będzie szybsza ze względu na to, iż cały program będzie napisany efektywnie, a nie tylko i wyłącznie jego fragmenty, dzięki którym czasami uda się wykazać, że faktycznie zastosowanie assemblera zwiększa wydajność.

Najlepszy język programowania to ten, który dyktuje rynek lokalny, bowiem daje nam zarabiać pieniądze. Tak należy do tego podchodzić gdy mówimy o aspektach ogólnych. Konkretny problem = wybór języka najlepiej pasującego do danego zagadnienia.
P-19964
lenrokskate
» 2010-07-18 14:50:21
c++ jest chyba najpopularniejszy
P-19966
TheLukon
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-07-18 15:51:41
P-19967
1 2 3 « 4 »
Poprzednia strona Strona 4 z 4