[C++] [SFML] Identyfiaktora nie odnaleziono
Ostatnio zmodyfikowano 2018-05-07 00:52
Alky Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++] [SFML] Identyfiaktora nie odnaleziono » 2018-05-07 00:50:17 Tak jak w temacie, otrzymuję error w main.cpp "error C3861: "popButton": identyfikatora nie odnaleziono"
#pragma once #include "Object.h" #include "Helper.h"
class CSButton : public Object { public: CSButton( std::string filename, float x, float y ); CSButton() = delete; ~CSButton() = default; void popButton( sf::RenderWindow window, CSButton & button1, CSButton & button2, CRed & red, CBlue & blue1, CBlue & blue2, CBlue & blue3 ); };
#include "CSButton.h"
CSButton::CSButton( std::string filename, float x, float y ) { texture.loadFromFile( filename ); sprite.setTexture( texture ); sprite.setPosition( x, y ); }
void CSButton::popButton( sf::RenderWindow window, CSButton & button1, CSButton & button2, CRed & red, CBlue & blue1, CBlue & blue2, CBlue & blue3 ) { if( red.colliding == true ) { window.draw( button1 ); if( sf::Keyboard::isKeyPressed( sf::Keyboard::Space ) ) { red.colliding = false; blue1.colliding = false; blue2.colliding = false; blue3.colliding = false; } } else if( blue1.colliding == true && blue2.colliding == true && blue3.colliding == true ) { window.draw( button2 ); if( sf::Keyboard::isKeyPressed( sf::Keyboard::Space ) ) { red.colliding = false; blue1.colliding = false; blue2.colliding = false; blue3.colliding = false; } } }
CSButton button1( "Images/ButtonLose.png", 600, 300 ); CSButton button2( "Images/ButtonWin.png", 600, 300 );
popButton( window, button1, button2, red, blue1, blue2, blue3 );
Szukałem błędu, ale nie mam już pojęcia gdzie dałem ciała :X |
|
Alky Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2018-05-07 00:52:57 Dobra, chwilowy zastój umysłowy. Próbowałem wywołać fucnke z klasy bez obiektu na rzecz któego go wywołuję :X |
|
« 1 » |