[SFML] cannot open file 'sfml-network-d.lib'
Ostatnio zmodyfikowano 2018-05-13 22:01
Wolfff Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2018-05-11 16:57:05 W linkerze przy zaznaczonym Debug mam wszystko -d (bo to debug, przynajmniej tak zrozumiałem że ma być z tutoriali) a przy zaznaczonej opcji release mam bez -d. (wcześniej miałem przy zaznaczonym all configurations wszystko -d ale i tak nie działało) |
|
RazzorFlame |
» 2018-05-11 18:29:22 |
|
Wolfff Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2018-05-13 18:44:17 @RazzorFlame bardzo fajny poradnik jednak znowu dostaję ten sam błąd: 1 >------Build started: Project: TemplateSFML, Configuration: Debug Win32------ 1 > stdafx.cpp 1 > TemplateSFML.cpp 1 > LINK: fatal error LNK1104: cannot open file 'sfml-graphics-s-d.lib' 1 > Done building project "TemplateSFML.vcxproj" --FAILED. ========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up - to - date, 0 skipped ==========
|
|
Wolfff Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2018-05-13 21:39:39 Problemem okazało się to iż wszystkie pliki w bibliotece zmieniły rozszerzenie z .lib na .a. Nie mam pojęcia czym było to spowodowane ale już naprawiłem. Pojawił się za to nowy błąd który wcześniej się nie pokazywał: 1>LINK : fatal error LNK1104: cannot open file 'jpeg.lib' |
|
pekfos |
» 2018-05-13 21:42:03 Jeśli linkujesz SFML statycznie, musisz również linkować jego zależności. |
|
Wolfff Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2018-05-13 22:01:44 pekfos, nie wiem co to znaczy (dlatego potrzebowałem tutoriali żeby to zrobić) ale znalazałem już rozwiązanie! " Poeta Kodu 1 minute ago Faktycznie, "jpeg.lib" teraz nie jest już potrzebny (właśnie od wersji 2.5.0), napisali o tym w ChangeLogu. Tam gdzie zmieniałeś ścieżkę do SFMLa na dole jest jeszcze makro "SFMLDependencies". Usuń z niej jpeg.lib i zapisz. A ja będę musiał zaktualizować repo i dodać link do komentarza z wersją 2.5.0 :| Pozdrawiam, miłego korzystania z SFMLa! " Temat zamknięty! |
|
1 « 2 » |