load_datafile i zmienna jako nazwa pliku dat
Ostatnio zmodyfikowano 2010-07-21 23:24
shutdown Temat założony przez niniejszego użytkownika |
load_datafile i zmienna jako nazwa pliku dat » 2010-07-20 22:50:33 Mam pytanie, czy ktoś próbował wczytywać pliki z grabbera używając nazwy zmiennej? W moim przypadku jest pobieranie nazwy przy użyciu readdir z dirent.h, ale to póki co powoduje błąd. Ale mnie interesuje czy ktoś robił coś takiego?
|
|
021995 |
» 2010-07-20 22:51:58 nie :] |
|
shutdown Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-07-21 11:33:09 To już mam, okazało się że to problemy z ścieżkami folderów (opendir i load_datafile mają różne). A teraz nowe pytanko: czy ktoś robił vektor struktur z bitmapami? |
|
malan |
» 2010-07-21 21:53:25 struct sBitmap { BMP * bitmap; int x; int y; int w; int h; };
int main() { std::vector < sBitmap > myBitmaps; return 0; }
Coś takiego? |
|
shutdown Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-07-21 22:13:14 A można prosić jeszcze przykład dodania nowego elementu do tego vectora? |
|
malan |
» 2010-07-21 23:24:46 struct sBitmap { BMP * bitmap; int x; int y; int w; int h; }; sBitmap NewBitmap( BMP *, int, int, int, int );
int main() { std::vector < sBitmap > myBitmaps; myBitmaps.push_back( NewBitmap( LoadBMP( , 0, 0, 100, 50 ) ); return 0; };
sBitmap NewBitmap( BMP * newBMP, int newX, int newY, int newW, int newH ) { sBitmap newBitmap; newBitmap.bitmap = newBMP; newBitmap.x = newX; newBitmap.y = newY; newBitmap.w = newW; newBitmap.h = newH; return newBitmap; }; W tym kodzie jest tylko mała... luka, ale jak inaczej to sobie zorganizujesz to może coś z tego będzie. |
|
« 1 » |