[SFML] problem z oknem gry
Ostatnio zmodyfikowano 2018-06-16 13:42
kooval Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] problem z oknem gry » 2018-06-16 10:01:25 Witam, dopiero zaczynam z programowaniem w SFML i kod jako tako wygląda dobrze ale wyskakują mi błędy:
undefined reference to `glClearColor@16' undefined reference to `glClear@4' i inne tego typu z przedrostkiem gl 'gl...'
a tu cały kod:
#include <SFML/Graphics.hpp> #include <SFML/Window.hpp>
using namespace sf; using namespace std; int main() {
RenderWindow okno (VideoMode(800,600), "Aracanoid"); okno.setFramerateLimit(60); Event event;
while(true) { okno.clear(Color::Black); okno.pollEvent(event);
if(event.type==Event::Closed) { okno.close(); break; } okno.display(); } return 0; }
|
|
pekfos |
» 2018-06-16 10:54:10 Linkujesz OpenGL? |
|
kooval Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2018-06-16 11:34:27 tak opengl linkowałem i po linkowaniu jak próbuje odpalić to wyskakuje mnóstwo innych błędów tego typu:
undefined reference to `std::__cxx11::basic_string<char, std::char_traits<char>, std::allocator<char> >::basic_string(char const*, std::allocator<char> const&)' |
|
pekfos |
» 2018-06-16 12:50:43 Skompiluj SFML ze źródeł, lub zainstaluj kompilator w dokładnie takiej wersji, w jakiej SFML był kompilowany. |
|
kooval Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2018-06-16 13:16:18 a jak skompilować ze źródeł? |
|
pekfos |
» 2018-06-16 13:42:05 |
|
« 1 » |