nie znaleziono libstdc++-6.dll
Ostatnio zmodyfikowano 2018-10-06 21:09
ziomek_680 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2018-10-03 16:49:10 Po zainstalowaniu Code:Blocks 17.12 program sie kompiluje, okno się otwiera, nie ma błędu "nie znaleziono libstdc+++.dll" tylko wyskakuje błąd krytyczny . |
|
mateczek |
» 2018-10-03 21:37:32 "błąd krytyczny" niewiele mówi. Po zainstalowaniu codeblocka 17.12 chodziło tylko o to byś miał nowszy kompilator i mógł pobrać zgodną wersję biblioteki. Dalej musisz wziąć jakiś tuto-rial i krok po kroku przejść konfigurację. Bo z logów wynikało że miałeś starą wersję "Gcc 4.9" a ze starą wersją wchodzi tylko kompilacja ze źródeł. A to jeszcze trudniejsza sprawa. Sama wersja codeblocksa jest bez znaczenia !!! Chodziło o kompilator który miałeś tam stary moja propozycja na szybki start z sfml https://www.youtube.com/watch?v=RyKheK3xc08 |
|
ziomek_680 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2018-10-04 15:54:20 Taraz mam najnowszy kompilator.
|
|
mateczek |
» 2018-10-05 07:41:23 Prze-wszystkim pokasuj niepotrzebne wpisy w patch. Odpal jakiś tutorial i spróbuj od początku. Jeśli nie pasuje Ci to co ja podałem to masz inny tutorial (również przygotowany przez jednego z bywalców tutejszego forum). https://youtu.be/os5xHYIeid4W moim tuto-rialu korzystasz z msysa i jego repozytoriów. A tutaj pobierasz bibliotekę ze strony i konfigurujesz codeblocksa. Wybierz sobie co chcesz i postępuj zgodnie z tym co na filmie (Oczywiście w granicach zgodności) wersję bibliteki musisz pobrać pasującą do kompilatora który posiadasz. Wpisy typu "błąd krytyczny" czy "mam już najnowszy nowy kompilator" nic nie wnoszą. Jeśli chcesz skorzystać z binarnej wersji biblioteki to musisz mieć zgodny kompilator z tym którego użyli twórcy biblioteki do jej zbudowania. Jaki masz samochód ?? "czerwony" :P i wszystko jasne. |
|
ziomek_680 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2018-10-06 21:09:18 Problem rozwiazał rebuild. SFML działa, zamykam temat. |
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 « 11 » |