Profesjonalna biblioteka do dźwięku
Ostatnio zmodyfikowano 2010-08-03 22:08
lenrokskate Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Profesjonalna biblioteka do dźwięku » 2010-07-30 18:56:43 Chciałbym napisać program który ma symulować efekty gitarowe (gitara elektryczna) na ścieżce dźwiękowej podanej przez plik lub wejście liniowe/mikrofon. Taki wirtualny piecyk z efektami. No i teraz potrzebuję profesjonalnej biblioteki w której mam kontrolę na falą, ponieważ np. do przesteru (overdrive/distortion/fuzz) muszę ściąć wierzchołek fali, aby uzyskać zniekształcenia. Najlepiej by było gdyby lib miał wbudowane funkcje wyższego poziomu, żebym nie musiał każdej ms edytować :P
Jakie liby polecacie do tego? |
|
ison |
» 2010-07-30 19:42:21 dołączam się do pytania (o ile w ogóle taki lib istnieje) |
|
lenrokskate Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-07-30 21:11:08 #ison napewno istnieje, w końcu programy typu Guitar Rig muszą jakoś działać
byleby była darmowa do niekomerchy |
|
ison |
» 2010-07-30 21:22:10 tak tylko że to może być robione trochę trudniej niż Dźwięk.Przesteruj(); albo Dźwięk.ZróbFajnyEfekt(); :) |
|
lenrokskate Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-07-30 21:24:05 tak tylko że to może być robione trochę trudniej niż Dźwięk.Przesteruj(); albo Dźwięk.ZróbFajnyEfekt(); wesołyjak dostane asemblerowego liba (w kategorii dźwięku) to też nie pogardzę przerobie go na liba wysokiego poziomu i będzie void dzwiek::overdrive(double stopien); etc. |
|
ison |
» 2010-07-30 21:32:04 to mi podeślesz jak ci się uda |
|
lenrokskate Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-07-30 21:49:01 najpierw znajdź mi jakiegoś liba niskiego poziomu |
|
ison |
» 2010-07-30 21:58:55 |
|
« 1 » 2 |