Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Profesjonalna biblioteka do dźwięku

Ostatnio zmodyfikowano 2010-08-03 22:08
Autor Wiadomość
lenrokskate
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Profesjonalna biblioteka do dźwięku
» 2010-07-30 18:56:43
Chciałbym napisać program który ma symulować efekty gitarowe (gitara elektryczna) na ścieżce dźwiękowej podanej przez plik lub wejście liniowe/mikrofon. Taki wirtualny piecyk z efektami. No i teraz potrzebuję profesjonalnej biblioteki w której mam kontrolę na falą, ponieważ np. do przesteru (overdrive/distortion/fuzz) muszę ściąć wierzchołek fali, aby uzyskać zniekształcenia. Najlepiej by było gdyby lib miał wbudowane funkcje wyższego poziomu, żebym nie musiał każdej ms edytować :P

Jakie liby polecacie do tego?
P-20299
ison
» 2010-07-30 19:42:21
dołączam się do pytania (o ile w ogóle taki lib istnieje)
P-20302
lenrokskate
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-07-30 21:11:08
#ison
napewno istnieje, w końcu programy typu Guitar Rig muszą jakoś działać

byleby była darmowa do niekomerchy
P-20305
ison
» 2010-07-30 21:22:10
tak tylko że to może być robione trochę trudniej niż Dźwięk.Przesteruj(); albo Dźwięk.ZróbFajnyEfekt(); :)
P-20306
lenrokskate
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-07-30 21:24:05
tak tylko że to może być robione trochę trudniej niż Dźwięk.Przesteruj(); albo Dźwięk.ZróbFajnyEfekt(); wesołyjak dostane asemblerowego liba (w kategorii dźwięku) to też nie pogardzę
przerobie go na liba wysokiego poziomu i będzie
void dzwiek::overdrive(double stopien);
etc.
P-20307
ison
» 2010-07-30 21:32:04
to mi podeślesz jak ci się uda
P-20308
lenrokskate
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-07-30 21:49:01
najpierw znajdź mi jakiegoś liba niskiego poziomu
P-20309
ison
» 2010-07-30 21:58:55
tu jest jakiś lib do efektów dźwiękowych
http://www.ambiera.com/irrklang/tutorial-sound-effects.html
nie wiem czy da się w nim pozyskiwać dźwięk na bieżąco z wejścia audio
P-20311
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona