Przekazywanie enum do funkcji
Ostatnio zmodyfikowano 2019-01-26 22:56
MrBowPL Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Przekazywanie enum do funkcji » 2019-01-26 22:35:35 Witam, obrałem sobie za zadanie napisanie gry w kółko i krzyżyk z wykorzystaniem enuma. #include <iostream>
using namespace std;
enum pole { PUSTE, KOLKO, KRZYZYK }; pole stan[ 10 ];
void wypisz( pole stan[ 10 ] ) { for( int i = 1; i < 10; i++ ) { cout << "|"; switch( stan[ i ] ) { case PUSTE: cout << " "; break; case KOLKO: cout << " O "; break; case KRZYZYK: cout << " X "; break; default: break; } if( i % 3 == 0 ) { cout << "|" << endl; } } } int main() { for( int i = 1; i < 10; i++ ) { stan[ i ] = PUSTE; } wypisz( stan[ 10 ] ); return 0; }
Wszystko przechodzi bez problemu aż do momentu próby wywołania funkcji "wypisz();". Program nie chce się kompilować i wyrzuca mi taki błąd: error: cannot convert 'pole' to 'pole*' for argument '1' to 'void wypisz(pole*)' Próbowałem już zmienić kod na wiele sposobów ale zawsze to samo. Co robię źle? |
|
pekfos |
» 2019-01-26 22:56:18 |
|
« 1 » |