Silnik graficzny do gier 2D
Ostatnio zmodyfikowano 2010-08-09 15:43
szyx_yankez |
» 2010-08-08 17:47:11 W Dev-C++ przecież da się pisać w directx'ie, co prawda występuje dużo komplikacji ale w miarę prostą grę dało by rade napisać. |
|
lenrokskate |
» 2010-08-08 18:19:03 ale i tak nie pisz w Devie - chyba, że chcesz aby twój przyszły, 1000-linijkowy kod się kiedyś przez "przypadek" zjeb** |
|
szyx_yankez |
» 2010-08-08 18:48:02 Nom właśnie kiedy zaczynałem, od Dev-C++ miałem, sytuację w której po 4h kodzenia aplikacja zawiesiła się, i całe 4h pracy przepadło. Przerzuć się np. na Code::Blocks 10.05 + MinGw, dostajesz funkcjonalne IDE i do tego MinGw 4.4 bez zbędnych konfiguracji. |
|
Animax97 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-08-08 20:35:59 @UP Mógłbym prosić o jakieś linki do tych środowisk? Bo nie zbyt się orientuję w tym temacie ;[ |
|
lenrokskate |
» 2010-08-08 20:42:17 |
|
Animax97 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-08-08 21:42:39 @UP Thx xD Już pobieram, dam edita co i jak ;]
|
|
steckel |
» 2010-08-08 23:47:58 Ja polecam NetBeans, bo podkreśla błędy w trakcie pisania, ma dobry system podpowiedzi i pozwala pisać w innych językach. |
|
szyx_yankez |
» 2010-08-09 10:06:52 Ja polecam NetBeans[...] Każdy poleca coś innego, ile jest programistów tyle jest gustów, co do IDE i kompilatorów. @UP Mógłbym prosić o jakieś linki do tych środowisk? Nie rozumiesz, Code::Blocks to środowisko a MinGw(GNU GCC Compiler) to kompilator - C::B + MinGw(środowisko + kompilator). |
|
1 « 2 » 3 |