Zdalny dostęp do komputera(?)
Ostatnio zmodyfikowano 2019-07-26 17:37
rottingham Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Zdalny dostęp do komputera(?) » 2019-07-25 22:09:25 Cześć. Mam taki problem... Jakiś tydzień temu podczas korzystania z komputera wysunęła mi się stacja dysków. Włączyła mi się lampka ostrzegawcza. Przeskanowałem kompa kilkoma programami, znalazł złośliwe oprogramowanie i je usunął. Dzisiaj chcę na komputerze odpalić komunikator internetowy... i okazało się, że program jest odinstalowany. Jak myślicie co jest przyczyną problemu? Mi to osobiście (nie znam się) wygląda na zdalny dostęp do komputera. Co polecacie zrobić w tej sytuacji i czy jest jakakolwiek szansa na namierzenie sprawcy i zabezpieczenie się przed tym? Co polecacie zrobić w takiej sytuacji? EDIT. Raport ze skanowania, które wtedy wykonałem: MD5 : FFD2B187A49DC458F0D485E069E056FB Stan : Zeskanowano Obiekt : c:\program files\amd\performance profile client\aueplauncher.exe Wydawca : Rozmiar : 43008 Wykrycie : Suspicious:SRC!P Działanie : Kwarantanna ----------------------------------------------------------------------- MD5 : 8EB8E10683EB333C26FB3F2B0F8294E0 Stan : Zeskanowano Obiekt : c:\program files\amd\performance profile client\auepmaster.exe Wydawca : Rozmiar : 595968 Wykrycie : Suspicious:SRC!P Działanie : Kwarantanna ----------------------------------------------------------------------- MD5 : 818BF5818080DFD12BF1D00FC49B3F7D Stan : Zeskanowano Obiekt : c:\program files\amd\performance profile client\auepuf.exe Wydawca : Rozmiar : 159232 Wykrycie : Suspicious:SRC!P Działanie : Kwarantanna ----------------------------------------------------------------------- MD5 : Stan : Zeskanowano Obiekt : c:\users\team\appdata\roaming\mozilla\firefox\profiles\y6bh4evz.default\extensions\ffext_basicvideoext@startpage24.xpi Wydawca : Rozmiar : 0 Wykrycie : HijackExt:FirefoxPlugin/ffext_basicvideoext@startpage24 Działanie : Usuń
|
|
DejaVu |