SFML Budynki i ściany w grze
Ostatnio zmodyfikowano 2019-08-16 21:17
R0ut4 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SFML Budynki i ściany w grze » 2019-08-16 15:00:13 Ahoj, Ma ktos może pomysł jak mógłbym zrobić ściany domu, w sensie, że postać jest w budynku i nie może wyjść poza narysowane ściany tego budynku. Oraz (Pytanie oczywiste ale dla pewności) czy po sworzeniu klasy dom w oddzielnym pliku .h i .cpp na spokojnie będę mógł domki rysować i "wytwarzać" kolizje z nimi?
(Pekfos mnie znienawidzi :) ) |
|
pekfos |
» 2019-08-16 16:55:55 |
|
R0ut4 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2019-08-16 20:07:01 Ogólnie kolizje mam ogarniete, tylko czy każdą ścianę mam rysować przez sfml osobno i wtedy dawać kolizje czy da się jakoś to obejść? |
|
pekfos |
» 2019-08-16 21:17:52 Bez tego będziesz sobie tylko utrudniać życie: StrukturyKontener std::vector<>Opisz każdy element mapy zbiorem ustalonych parametrów obsługuj N ścian w pętli. |
|
« 1 » |