[SFML] cofanie setcolor?
Ostatnio zmodyfikowano 2019-09-10 19:50
andruplay9 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] cofanie setcolor? » 2019-09-09 18:44:10 czy da się jakoś cofnąć setcolor/wyrzucić tę funkcję to oddzielnego sf::transform czy trzeba za każdym razem tworzyć sprite od zera? |
|
pekfos |
» 2019-09-09 19:03:43 s.setColor( sf::Color::White );
|
|
DejaVu |
» 2019-09-10 00:04:38 W sumie to zależy - jeżeli tworzysz aplikację ala 'paint' to raczej nie masz możliwości 'cofnięcia' zmian (chyba, że utworzysz sobie jakiś kontener, który będzie zawierał kolory punktów przed ich modyfikacją). Niemniej jednak jak pracujesz na obrazku to po prostu nadpisujesz zmiany nowymi wartościami. |
|
andruplay9 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2019-09-10 16:27:39 chdzi mi o to by wyczyścić to, że setcolor jest ustawiony pokazującp przykład sf::sprite test test.settexture(t) test.setcolor(sf::color:black) window.draw(test) (tu komenda by wyczyścić sprite a dokładniej setcolor) (jesli potrzebne) text.settexture(t) test.setposition(vector2f) window.drow(test);
chodzi mi o to bym mógł wielokrotnie użyć tego samego sprite z możliwością zmianą koloru/prezroczyśctości). Wszystko dzeje się w pętli której długość jest zależna od innych czynników więc wolałbym to robić bez tworzenie nowych spritów przez wskażniki (gdyż wiele może być podobnych/identycznych ale na innej pozycji) Mówiąc jeszcze inaczej ja chce bardziej wyczyścić sprite do czystego by mógł ponownie ustawić nową texturę |
|
pekfos |
» 2019-09-10 17:56:54 Mówiąc jeszcze inaczej ja chce bardziej wyczyścić sprite do czystego by mógł ponownie ustawić nową texturę |
Utwórz go jako zmienną lokalną. Czy raczej, bardziej lokalną. for(...) { sf::Sprite spr; w.draw( spr ); } Nie ma powodu wykorzystywać ponownie obiekt sf::Sprite do wyświetlania różnych rzeczy. |
|
andruplay9 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2019-09-10 19:50:36 a racja zapomniałem o najprostrzym rozwiązaniu :) |
|
« 1 » |