Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] cofanie setcolor?

Ostatnio zmodyfikowano 2019-09-10 19:50
Autor Wiadomość
andruplay9
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] cofanie setcolor?
» 2019-09-09 18:44:10
czy da się jakoś cofnąć setcolor/wyrzucić tę funkcję to oddzielnego sf::transform czy trzeba za każdym razem tworzyć sprite od zera?
P-175177
pekfos
» 2019-09-09 19:03:43
C/C++
s.setColor( sf::Color::White );
P-175178
DejaVu
» 2019-09-10 00:04:38
W sumie to zależy - jeżeli tworzysz aplikację ala 'paint' to raczej nie masz możliwości 'cofnięcia' zmian (chyba, że utworzysz sobie jakiś kontener, który będzie zawierał kolory punktów przed ich modyfikacją). Niemniej jednak jak pracujesz na obrazku to po prostu nadpisujesz zmiany nowymi wartościami.
P-175180
andruplay9
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2019-09-10 16:27:39
chdzi mi o to by wyczyścić to, że setcolor jest ustawiony
pokazującp przykład
sf::sprite test
test.settexture(t)
test.setcolor(sf::color:black)
window.draw(test)
(tu komenda by wyczyścić sprite a dokładniej setcolor)
(jesli potrzebne) text.settexture(t)
test.setposition(vector2f)
window.drow(test);

chodzi mi o to bym mógł wielokrotnie użyć tego samego sprite z możliwością zmianą koloru/prezroczyśctości). Wszystko dzeje się w pętli której długość jest zależna od innych czynników więc wolałbym to robić bez tworzenie nowych spritów przez wskażniki (gdyż wiele może być podobnych/identycznych ale na innej pozycji)
Mówiąc jeszcze inaczej ja chce bardziej wyczyścić sprite do czystego by mógł ponownie ustawić nową texturę
P-175185
pekfos
» 2019-09-10 17:56:54
Mówiąc jeszcze inaczej ja chce bardziej wyczyścić sprite do czystego by mógł ponownie ustawić nową texturę
Utwórz go jako zmienną lokalną. Czy raczej, bardziej lokalną.
C/C++
for(...)
{
    sf::Sprite spr;
    //..
    w.draw( spr );
}
Nie ma powodu wykorzystywać ponownie obiekt sf::Sprite do wyświetlania różnych rzeczy.
P-175186
andruplay9
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2019-09-10 19:50:36
a racja zapomniałem o najprostrzym rozwiązaniu :)
P-175188
« 1 »
  Strona 1 z 1