LPCWSTR - błąd
Ostatnio zmodyfikowano 2020-02-15 12:42
Nabuchadonozor Temat założony przez niniejszego użytkownika |
LPCWSTR - błąd » 2020-02-15 11:54:07 Witam serdecznie w ten jakże pochmurny dzień. Otóż spotkałem się z błędem - kompilowałem grę stworzoną w SFML - a raczej chciałem skompilować - wyskoczył mi błąd: cannot convert 'LPCWSTR {aka const wchar_t*}' to 'LPCSTR {aka const char*}' for...
Kod napisany w programie Code::Blocks 17.12, wskazuje mi on, że błąd jest w tym voidzie: void startConsole() { std::stringstream ss; ss << "konsola gry numer: " << time( 0 ); std::string s = ss.str(); std::wstring stemp = std::wstring( s.begin(), s.end() ); LPCWSTR sw = stemp.c_str(); HWND cw = GetConsoleWindow(); SetWindowText( cw, sw ); } Męczę się z tym już od x-czasu... (jakiś tydzień). Próbowałem wszystkiego, na co pozwala mi mój umysł. Liczę, że jakaś dobra duszyczka pomoże mi znaleźć dobry trop do naprawienia tego marnującego mi czasu błędu. Tydzień nauki jestem już w du... Za okazaną pomoc będę przeogromnie wdzięczny! |
|
pekfos |
» 2020-02-15 12:42:38 |
|
« 1 » |