Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Problem z remisem w programie symulującym mecz w C++

Ostatnio zmodyfikowano 2020-02-25 17:33
Autor Wiadomość
LPodw
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Problem z remisem w programie symulującym mecz w C++
» 2020-02-25 11:11:49
Dzień Dobry,
Jestem uczniem Liceum i ze względu, że jestem począkującym prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Stworzyłęm program symulujący ostatnią minutę meczu NBA, który polega na wyborach 0-1 prowadzących do zmian wyniku i mam problem bo gdy wynik drużyny A(Dallas) jest większy od wyniku drużyny B(Atlanta) to wszystko działa poprawnie, tak samo jest na odwrót. Lecz gdy dojdzie do remisu nie mogę wprowadzić w "Życie" dodatkowej opcji, a zamiast tego pokazuje mi, że przy wyniku ,np. 110-110 wygrywa drużyna A(Dallas).Stąd moje pytanie w jaki sposób mógłbym wprowadzić dodatkową opcję przy remisie. Oto kod programu:





if ( sumaB = sumaA )
{

      
cout << "Atlanta jest w posiadaniu pilki i byc moze jest to ostatnia akcja:" << endl;
        cout << "A)Trae przechodzi przez polowe z pozostalym czasem 10 sekund,miesza w obronie i pali za trzy-0" << endl;
        cout << "B)Trae podaje pilke Hunterowi-1" << endl;
        cin >> CC;
   
        if (CC>0){
        cout << "Doncic zabiera temu drugiemu pilke,biegnie w kontrze i oddaje rzut gdy czas wynosi 1 sekunde.Doncic trafia i gwarantuje Dallas wygrana w tym pieknym spotkaniu z wynikiem: " << endl;
        sumaA= sumaA + 2;
     cout << sumaA << endl;
     cout << "do" << endl;
     cout << sumaB << endl;
 }
        else{
        cout << "Trae oddaje rzut z polowy tym samym grzebiac nadzieje przeciwnej druzyny. Atlanta wygrywa!!!! Z wynikiem: " << endl;
        sumaB= sumaB + 3;
        cout << sumaB << endl;
        cout << "do" << endl;
        cout << sumaA << endl;
}
}
else{

if( sumaB > sumaA )
{
 cout << "Mecz wygrywa: " << endl;
cout << "Atlanta!!!! Z wynikiem: "<< sumaB <<endl;
}
else{