Tekst jako przycisk
Ostatnio zmodyfikowano 2020-03-12 17:39
Żerbo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Tekst jako przycisk » 2020-03-11 22:08:48 Mam problem z linijką kodu gdzie jest Menu_Tekst[0].getGlobalBounds... Nie kompiluje się, coś robię źle ale nie wiem co. Pojawia się błąd: error: no matching function for call to 'sf::Rect<float>::contains(sf::Vector2i)' Nie potrafię tego zrozumieć i naprawić. #include <SFML/Graphics.hpp> #include <stdlib.h> #include <ctime>
using namespace std; using namespace sf;
sf::RenderWindow Okno;
Text Menu_Tekst[ 3 ];
void Wyswietlanie_Menu() { Font mh; mh.loadFromFile( "Fonts/mh.otf" ); Menu_Tekst[ 0 ].setString( "Start" ); Menu_Tekst[ 1 ].setString( "Ustawienia" ); Menu_Tekst[ 2 ].setString( "Wyjscie" ); for( int a = 0; a <= 2; a++ ) { Menu_Tekst[ a ].setFont( mh ); Menu_Tekst[ a ].setCharacterSize( 30 ); Menu_Tekst[ a ].setPosition( 600, 300 + a * 40 ); Menu_Tekst[ a ].setFillColor( Color( 200, 200, 200 ) ); } for( int a = 0; a <= 2; a++ ) { Okno.draw( Menu_Tekst[ a ] ); } }
int main() { bool W_Menu = true; bool W_Grze = false; sf::Event Akcja; while( Okno.isOpen() ) { while( Okno.pollEvent( Akcja ) ) { if( Akcja.type == Event::MouseMoved ) Mouse::getPosition( Okno ); if( Akcja.type == sf::Event::Closed || Akcja.key.code == sf::Keyboard::Q ) Okno.close(); if( Akcja.key.code == sf::Keyboard::Escape ) { W_Menu = true; W_Grze = false; } if( Menu_Tekst[ 0 ].getGlobalBounds().contains( Mouse::getPosition( Okno ) ) ) { Generowanie_mapy(); W_Grze = true; W_Menu = false; } } } }
. |
|
pekfos |
» 2020-03-12 17:39:21 Nie możesz mieszać różnych sf::Vector2<>. Napisz konwersję na sf::Vector2f, albo użyj contains() z dwoma argumentami. |
|
« 1 » |