R0ut4 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2020-03-25 21:21:12 Pekfos, a jak mogę użyć funkcji void setPosition(), która nie jest w klasie Gracz, ale używałbym jej na obiekcie tej klasy? Funckja jest stworzona przed funkcją main(). |
|
pekfos |
» 2020-03-25 21:34:57 Możesz to pokazać w kodzie? Chodzi o te setPosition(), jakie możesz wykonać na obiekcie np sf::Sprite? |
|
R0ut4 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2020-03-25 21:40:09 Tak, ta od sf::Sprite'ów Tutaj masz kawałek kodu: [...] #include "sterowanie.hpp"
enum Stan { Menu, Gra, Esc }; void setPosition( int x, int y ); int main() { sf::RenderWindow aplikacja( sf::VideoMode( 840, 720 ), "Ogrod" ); aplikacja.setFramerateLimit( 60 ); Stan stan = Menu; Gracz player; player.setPosition( 200, 200 ); sf::Texture tekstura_menu; tekstura_menu.loadFromFile( "Menu.png" ); sf::Texture tekstura_start; tekstura_start.loadFromFile( "przycisk_start.png" ); sf::Sprite tlo_menu; tlo_menu.setTexture( tekstura_menu ); sf::Sprite sp_start; sp_start.setTexture( tekstura_start ); while( aplikacja.isOpen() ) [...]
Error: 'class Gracz' has no member named 'setPosition' |
|
pekfos |
» 2020-03-25 21:42:16 |
|
R0ut4 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2020-03-25 21:50:53 Ogarnąłem, ale nie rysuje się obiekt klasy Gracz Potrzebny kod, czy zajrzysz do pierwszej wiadomość?
Edit: Rysuje, ale musiałem ustawić pojedzyncze wierzchołki w klasie Gracz. Da się ominąć tę część kodu? Tego ustawiania każdego wierzchołka?
Edit 2: Sterowanie tym obiektem również nie działa... |
|
pekfos |
» 2020-03-25 22:05:35 |
|
R0ut4 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2020-03-25 22:21:00 Osobiście nie widzę tam nic, co by mi miało pomóc :/ |
|
pekfos |
» 2020-03-25 22:28:14 Chodzi mi o ten przykład: class MyEntity : public sf::Transformable , public sf::Drawable { virtual void draw( sf::RenderTarget & target, sf::RenderStates states ) const { states.transform *= getTransform(); target.draw(..., states ); } }; MyEntity entity; entity.setPosition( 10, 20 ); entity.setRotation( 45 ); window.draw( entity ); Mają też tutorial na ten temat: https://www.sfml-dev.org/tutorials/2.5/graphics-vertex-array.php. |
|
1 « 2 » |