[SFML] kamera, kolizja
Ostatnio zmodyfikowano 2020-03-28 01:40
pekfos |
» 2020-03-27 22:03:49 row Lub col czy row & col jest równe 2 | row i col to indeksy, a warunek dotyczy wartości z tablicy pod tymi indeksami. |
|
R0ut4 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2020-03-27 23:07:19 Oh shit, here we go again... Jak mogę pobrać pozycję gracza i na tej podstawie zamienić teksture danego kafelka? |
|
RazzorFlame |
» 2020-03-28 01:09:20 Według mnie powinieneś jeszcze wrócić do kursu, podszlifować sobie samą składnię języka, dzięki temu potem będzie Ci łatwiej. Jak mogę pobrać pozycję gracza i na tej podstawie zamienić teksture danego kafelka |
Pozycja gracza to prawdopodobnie pozycja jego sprite-a, a to umiesz uzyskać. Wiersz i kolumnę kafelka, na którym postać stoi musisz sobie obliczyć. Rozrysuj sobie na kartce i pokombinuj. Jak Ci damy gotowe rozwiązanie to nic z tego nie wyniesiesz, a to naprawdę nie jest trudne zadanie. |
|
R0ut4 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2020-03-28 01:40:22 Ale jeśli nie uda mi się do poniedziałku tego ogarnąć to Pomożecie? Będę siedział nad tym w każdej wolnej chwili i rozrysowując sobie WSZYSTKO spróbuję to zrobić |
|
1 2 « 3 » |