Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Jak wy zaczynaliśćie...?

Ostatnio zmodyfikowano 2010-08-20 21:35
Autor Wiadomość
Elaine
» 2010-08-19 13:25:51
To możesz powiedzieć też Microsoftowi, że DirectX (z którego SDL korzysta "pod spodem") też jest pure software :P
P-20979
waxx
» 2010-08-19 13:37:17
Jasne moze i jest opcjs HWSURFACE ale to i tak tylko znikomo poprawi wydajnosc [o ile poprawi]. Roznica bedzie dopiero jak sie uzyje ogla do renderingu, a samego sdla zostawic mozna do okna i inputu.
P-20981
DejaVu
» 2010-08-19 19:32:06
Chciałbym zauważyć, że to nie temat na temat kto ma rację, tylko kto co proponuje na początek. Ja znam OpenGL'a i Allegro, więc polecam dla początkującego Allegro wiedząc jaki dodatkowy nakład pracy trzeba włożyć w naukę OpenGL'a, obsługę tekstur i czcionek. Dla początkującego twórcy gier wystarczy:
1) obsługa tekstur + ich obracanie
2) umiejętność wyświetlania tekstu
3) sterowanie => klawiatura + mysz
Powoływanie się na wyrafinowane możliwości bibliotek typu OpenGL czy też DirectX mija się z celem bowiem początkujący ma się nauczyć pisać gry, a nie pisać silniki do gier.
P-21000
waxx
» 2010-08-19 20:15:29
A ja dalej polece SFMLa.
Pure hardwarowy, cały lib pisany bardziej obiektowy, w sumie łatwiej ogarnąć niż te posrane allegro. Jest ciekawa baza tutoriali na oficjalnej stronie, która w zupełności wystarczy.
P-21002
Elaine
» 2010-08-19 20:32:46
Direct3D jest lepszy. :P
P-21003
waxx
» 2010-08-19 20:51:24
No jest i co? Ale mniej przystepny dla poczatkujacego. :P:P:P::P:P:P:P::P
P-21004
Elaine
» 2010-08-19 21:37:38
Początkującym nie jest się wiecznie (pominę to, że niektórym łatwiej zrozumieć D3D od innych rzeczy).
P-21005
SeaMonster131
» 2010-08-19 21:45:32
"[...]niektórym łatwiej zrozumieć D3D od innych rzeczy"
Chciałbym być tą osobą....... :)
P-21006
1 2 3 « 4 » 5
Poprzednia strona Strona 4 z 5 Następna strona