Jak wy zaczynaliśćie...?
Ostatnio zmodyfikowano 2010-08-20 21:35
Elaine  | 
   » 2010-08-19 13:25:51 To możesz powiedzieć też Microsoftowi, że DirectX (z którego SDL korzysta "pod spodem") też jest pure software :P  | 
 | 
waxx  | 
» 2010-08-19 13:37:17 Jasne moze i jest opcjs HWSURFACE ale to i tak tylko znikomo poprawi wydajnosc [o ile poprawi]. Roznica bedzie dopiero jak sie uzyje ogla do renderingu, a samego sdla zostawic mozna do okna i inputu.  | 
 | 
DejaVu  | 
» 2010-08-19 19:32:06 Chciałbym zauważyć, że to nie temat na temat kto ma rację, tylko kto co proponuje na początek. Ja znam OpenGL'a i Allegro, więc polecam dla początkującego Allegro wiedząc jaki dodatkowy nakład pracy trzeba włożyć w naukę OpenGL'a, obsługę tekstur i czcionek. Dla początkującego twórcy gier wystarczy: 1) obsługa tekstur + ich obracanie 2) umiejętność wyświetlania tekstu 3) sterowanie => klawiatura + mysz Powoływanie się na wyrafinowane możliwości bibliotek typu OpenGL czy też DirectX mija się z celem bowiem początkujący ma się nauczyć pisać gry, a nie pisać silniki do gier.  | 
 | 
waxx  | 
» 2010-08-19 20:15:29 A ja dalej polece SFMLa. Pure hardwarowy, cały lib pisany bardziej obiektowy, w sumie łatwiej ogarnąć niż te posrane allegro. Jest ciekawa baza tutoriali na oficjalnej stronie, która w zupełności wystarczy.  | 
 | 
Elaine  | 
  » 2010-08-19 20:32:46 Direct3D jest lepszy. :P  | 
 | 
waxx  | 
» 2010-08-19 20:51:24 No jest i co? Ale mniej przystepny dla poczatkujacego. :P:P:P::P:P:P:P::P  | 
 | 
Elaine  | 
  » 2010-08-19 21:37:38 Początkującym nie jest się wiecznie (pominę to, że niektórym łatwiej zrozumieć D3D od innych rzeczy).  | 
 | 
SeaMonster131  | 
» 2010-08-19 21:45:32 "[...]niektórym łatwiej zrozumieć D3D od innych rzeczy" Chciałbym być tą osobą....... :)  | 
 | 
| 1 2 3 « 4 »  5 |