Gra w oczko - Pobieranie atrybutu z tablicy obiektów
Ostatnio zmodyfikowano 2020-05-04 11:34
Windica Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2020-05-02 20:03:29 Kur.. dzięki :D Sam siebie zadziwiam, wszystko robiłem jak należy tylko zamiast dużej litery dałem małą i dlatego nie działało - geniusz ... Ale dało mi to pewną lekcję i w przyszłości na pewno takiego błędu nie popełnie :) Dzięki, jak będę miał jeszcze jakieś pytanie to będę pisał, jutro planuje skończyć :) |
|
Windica Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2020-05-03 15:31:05 Witam, mam jeszcze pytanie. W przypadku gdy mam klase Gracz i klase po niej dziediczącą Gracz_Wirtualny. To mogę w jakiś sposób trzymać ich w jednej tablicy obiektowej ? |
|
pekfos |
» 2020-05-03 15:44:43 Możesz mieć tablicę wskaźników na klasę bazową. Gracz * tab[ 2 ]; tab[ 0 ] = new Gracz; tab[ 1 ] = new Gracz_Wirtualny; |
|
Windica Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2020-05-03 16:04:17 Czyli rozumiem w takiej talbicy mozna przechowywac tylko obiekty danej klasy i takie ktore po niej dziedzicza :) ? |
|
pekfos |
» 2020-05-03 16:34:07 Tak. |
|
Windica Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2020-05-03 19:02:55 Dziwne bo nie moge się odwołać do metody z klasy Gracz_wirtualny gdy pisuje : Gracze[ i ]->rodzaj_gracza() pisze mi, że element klasy Gracz nie ma takiej metody. W gracz wirtualny dalem #include "Gracz.h" i w kasynie #include "Gracz_Wirtualny.h"[/i] |
|
pekfos |
» 2020-05-03 23:34:52 |
|
Windica Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2020-05-04 11:34:32 Edit: poradziłem sobie |
|
1 « 2 » |