Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Gra w oczko - Pobieranie atrybutu z tablicy obiektów

Ostatnio zmodyfikowano 2020-05-04 11:34
Autor Wiadomość
Windica
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2020-05-02 20:03:29
Kur.. dzięki :D Sam siebie zadziwiam, wszystko robiłem jak należy tylko zamiast dużej litery dałem małą i dlatego nie działało - geniusz ... Ale dało mi to pewną lekcję i w przyszłości na pewno takiego błędu nie popełnie :)
Dzięki, jak będę miał jeszcze jakieś pytanie to będę pisał, jutro planuje skończyć :)
P-176790
Windica
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2020-05-03 15:31:05
Witam, mam jeszcze pytanie.
W przypadku gdy mam klase Gracz i klase po niej dziediczącą Gracz_Wirtualny. To mogę w jakiś sposób trzymać ich w jednej tablicy obiektowej ?
P-176806
pekfos
» 2020-05-03 15:44:43
Możesz mieć tablicę wskaźników na klasę bazową.
C/C++
Gracz * tab[ 2 ];
tab[ 0 ] = new Gracz;
tab[ 1 ] = new Gracz_Wirtualny;
P-176807
Windica
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2020-05-03 16:04:17
Czyli rozumiem w takiej talbicy mozna przechowywac tylko obiekty danej klasy i takie ktore po niej dziedzicza :) ?
P-176808
pekfos
» 2020-05-03 16:34:07
Tak.
P-176809
Windica
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2020-05-03 19:02:55
Dziwne bo nie moge się odwołać do metody z klasy Gracz_wirtualny gdy pisuje :
Gracze[ i ]->rodzaj_gracza()

pisze mi, że element klasy Gracz nie ma takiej metody.

W gracz wirtualny dalem #include "Gracz.h" i w kasynie #include "Gracz_Wirtualny.h"[/i]
P-176810
pekfos
» 2020-05-03 23:34:52
P-176811
Windica
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2020-05-04 11:34:32
Edit: poradziłem sobie
P-176812
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2