C++ ImGui Polskie znaki łżąźć Direct x 11
Ostatnio zmodyfikowano 2020-06-16 19:54
Gildin213 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
C++ ImGui Polskie znaki łżąźć Direct x 11 » 2020-06-16 08:46:52 Hej, mam pytanko, jak mogę ustawić wpisywanie Polskich znakow do funkcj ImGui::InputText Bo wyświetlanie mam zmiana kodowania + zmiana font'a + zmiana zakres Polskich znakow = wyświtlanie działa ŁŻĄŹĆŚ Ale gdy chce wpisać to mam mniej więcej coś takiego https://prnt.sc/t0jfha Tutaj link do ImGui https://github.com/ocornut/imgui Jeżeli ktoś ma pomysł albo wie jak to rozwiązać to proszę o pomoc, bo mam już dużo zrobione w na tym GUI ale po tym jak zrobiłem API i chciałem wpisać Polskie znaki w hasło to klopsik Ja mało co siedzę w takich rzeczach, ja bardziej taki obiektowy chłop! :P Szukałem na github'ie lecz znalazłem tylko jak pokazywać a nie wpisywać! używam kodowania unicode bez sygnatury 650001 |
|
pekfos |
» 2020-06-16 17:39:26 "U mnie działa" (testowane na OpenGL). Jakiś kod? |
|
Gildin213 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2020-06-16 17:51:10 No zobacz To mój zakres Polskich znaków const ImWchar * ImFontAtlas::Polski() { static const ImWchar ranges[] = { 0x0020, 0x00FF, 0x0100, 0x017F, 0 }; return & ranges[ 0 ]; }
To kod czcionki (w pętli do zmiany wielkości) void Menu::Font() { ImGuiIO & io = ImGui::GetIO();( void ) io; for( size_t i = 0; i < ARRAYSIZE( Font_main ); i++ ) { Font_main[ i ] = io.Fonts->AddFontFromFileTTF( "c:\\Windows\\Fonts\\Arial.ttf", i + 10, NULL, io.Fonts->Polski() ); } } i screen shot z kodowania pliku https://prnt.sc/t0v44t a i no input ImGui::InputText( "Insert your login!", UserName, 256 ); ImGui::InputText( "Insert your password!", Pass, 256, pass ? 0: 1 << 15 ); UserName i pass to zmienna static char UserName[ 256 ]; static char Pass[ 256 ] |
|
pekfos |
» 2020-06-16 18:13:24 |
|
Gildin213 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2020-06-16 19:54:15 Ja mam to w różnych plikach, dałem wszystko co dotyczy mojego problemu |
|
« 1 » |