Lustrzane odbicie grafiki
Ostatnio zmodyfikowano 2020-07-08 00:00
BraveRat Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Lustrzane odbicie grafiki » 2020-07-07 20:59:17 Jest w sfml'u jakiś kod na przekształcenie tekstury w jej lustrzane odbicie? Czy muszę to zrobić sam w programie graficznym? Chodzi mi o to bo w programie mam dużo drzew (rysowanych według dwóch grafik) na scenie i chciałbym zminimalizować uczucie monotonii obracając niektóre pnie a w internecie nic nie udało mi się znaleźć na ten temat. |
|
pekfos |
» 2020-07-07 21:34:52 Dla lustrzanego odbicia wystarczy ustawić ujemną skalę. Żeby skala nie wpłynęła na pozycję obiektu, ustaw origin point na środek obrazu. Jeśli masz sporo drzew rysowanych z niewielu grafik, to możesz jeszcze rozważyć użycie sf::Vertex do rysowania, wtedy lustrzane odbicie można uzyskać przez przypisanie współrzędnych tekstury odwrotnie niż normalnie (prawy górny róg tekstury przypisać do lewego górnego wierzchołka, itd). |
|
BraveRat Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2020-07-07 22:02:56 Dzięki właśnie rysuję je vertexami. |
|
DejaVu |
» 2020-07-08 00:00:29 Wystarczy ustawić: sprite.setScale( 1.0, - 1.0 ).
|
|
« 1 » |