Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Lustrzane odbicie grafiki

Ostatnio zmodyfikowano 2020-07-08 00:00
Autor Wiadomość
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Lustrzane odbicie grafiki
» 2020-07-07 20:59:17
Jest w sfml'u jakiś kod na przekształcenie tekstury w jej lustrzane odbicie? Czy muszę to zrobić sam w programie graficznym? Chodzi mi o to bo w programie mam dużo drzew (rysowanych według dwóch grafik) na scenie i chciałbym zminimalizować uczucie monotonii obracając niektóre pnie a w internecie nic nie udało mi się znaleźć na ten temat.
P-177341
» 2020-07-07 21:34:52
Dla lustrzanego odbicia wystarczy ustawić ujemną skalę. Żeby skala nie wpłynęła na pozycję obiektu, ustaw origin point na środek obrazu. Jeśli masz sporo drzew rysowanych z niewielu grafik, to możesz jeszcze rozważyć użycie sf::Vertex do rysowania, wtedy lustrzane odbicie można uzyskać przez przypisanie współrzędnych tekstury odwrotnie niż normalnie (prawy górny róg tekstury przypisać do lewego górnego wierzchołka, itd).
P-177343
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2020-07-07 22:02:56
Dzięki właśnie rysuję je vertexami.
P-177345
» 2020-07-08 00:00:29
Wystarczy ustawić:
C/C++
sprite.setScale( 1.0, - 1.0 ).
P-177351
« 1 »
  Strona 1 z 1