SFML - dziwny string na ekranie.
Ostatnio zmodyfikowano 2021-03-30 16:51
zerotwarzygreya Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SFML - dziwny string na ekranie. » 2021-03-30 10:25:41 |
|
pekfos |
» 2021-03-30 15:34:36 Jeśli kod nie działa poprawnie, to wyraźnie jest błędny. Podaj go, bo tak to nie ma tu o czym rozmawiać. |
|
zerotwarzygreya Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2021-03-30 15:43:58 int main() { sf::RenderWindow window( sf::VideoMode( 800, 600 ), "2048" ); while( window.isOpen() ) { window.clear( sf::Color( 187, 173, 160 ) ); window.display(); } return 0; } |
|
pekfos |
» 2021-03-30 16:13:45 Zakładam że nie ma niczego podejrzanego we fragmencie, którego nie podałeś i masz SFML z wiarygodnego źródła. Wtedy zostaje opcja, że ten napis jest efektem działania innej aplikacji na Twoim komputerze, co by pasowało do tego że to się samo stało. Nie wiedząc co to dokładnie jest, ciężko powiedzieć czy powinieneś widzieć ten efekt także na innych oknach opartych o OpenGL. Możesz spróbować użyć https://docs.microsoft.com/en-us/sysinternals/downloads/listdlls by sprawdzić czy program nie korzysta z jakiejś podejrzanej biblioteki. To przynajmniej jedna z technik by uzyskać taki efekt. Przykładowo u mnie w oknie SFML jest znaczek od shadow play i w procesie mam DLL od NVIDII: 0x00000000d8350000 0x2b9000 C:\WINDOWS\system32\nvspcap64.dll Verified: NVIDIA Corporation Publisher: NVIDIA Corporation Description: NVIDIA Game Proxy Product: NVIDIA GeForce Experience Version: 3.21.0.36 File version: 3.21.0.36 Create time: Sun Jan 24 05:45:07 2021 |
|
zerotwarzygreya Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2021-03-30 16:51:55 Dziękuje, za pomoc napis był generowany przez bibliotekę mojej karty graficznej.
|
|
« 1 » |