[SFML/C++] Podawanie argumentów dla funkcji w innego pliku
Ostatnio zmodyfikowano 2021-04-25 18:35
R0ut4 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2021-04-25 16:59:46 To jest kurde magia... Próbowałem tak z dwa razy i nie dało się XD A jesli chodzi o dwóch graczy to jakiś pomysł? |
|
DejaVu |
» 2021-04-25 18:04:07 Wydaje mi się, że problemy 'techniczne' z podziałem kodu na pliki zostały rozwiązane i... kolejne pytania nie nawiązują do tematu. Sugeruję, abyś założył nowy temat jeżeli chcesz o coś konkretnego pytać. |
|
R0ut4 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2021-04-25 18:25:28 Rysowanie gracza jest w innym pliku niż main.cpp :D W pliku.player.cpp rysuje gracza i w main.cpp tworzę obiekt klasy gracz, jednak tworzy sie dwóch graczy. Jakieś pomysły czemu? Kody są wyżej :D
EDIT: Jeśli na prawdę muszę stworzyć nowy wątek to to zrobię oczywiście :P |
|
pekfos |
» 2021-04-25 18:33:23 target.draw( P, states ); states.transform *= getTransform(); target.draw( P, states ); Pewnie nie należy go rysować 2 razy. |
|
R0ut4 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2021-04-25 18:35:59 Dwie godziny szukałem błędu i kminiłem co by zmienić XD Dzięki, mam jeszcze kilka problemów, ale popróbuje samemu tym razem. Może jutro się znowu poczytamy :D
Zamykam temat |
|
1 2 « 3 » |