Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML/C++] Podawanie argumentów dla funkcji w innego pliku

Ostatnio zmodyfikowano 2021-04-25 18:35
Autor Wiadomość
R0ut4
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2021-04-25 16:59:46
To jest kurde magia... Próbowałem tak z dwa razy i nie dało się XD
A jesli chodzi o dwóch graczy to jakiś pomysł?
P-178503
DejaVu
» 2021-04-25 18:04:07
Wydaje mi się, że problemy 'techniczne' z podziałem kodu na pliki zostały rozwiązane i... kolejne pytania nie nawiązują do tematu. Sugeruję, abyś założył nowy temat jeżeli chcesz o coś konkretnego pytać.
P-178504
R0ut4
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2021-04-25 18:25:28
Rysowanie gracza jest w innym pliku niż main.cpp :D
W pliku.player.cpp rysuje gracza i w main.cpp tworzę obiekt klasy gracz, jednak tworzy sie dwóch graczy. Jakieś pomysły czemu? Kody są wyżej :D

EDIT: Jeśli na prawdę muszę stworzyć nowy wątek to to zrobię oczywiście :P
P-178505
pekfos
» 2021-04-25 18:33:23
C/C++
target.draw( P, states );
states.transform *= getTransform(); /// !!!!!
target.draw( P, states );
Pewnie nie należy go rysować 2 razy.
P-178506
R0ut4
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2021-04-25 18:35:59
Dwie godziny szukałem błędu i kminiłem co by zmienić XD
Dzięki, mam jeszcze kilka problemów, ale popróbuje samemu tym razem. Może jutro się znowu poczytamy :D

Zamykam temat
P-178507
1 2 « 3 »
Poprzednia strona Strona 3 z 3