[SFML][C++] Zmiana koloru tekstu po najechaniu kursorem
Ostatnio zmodyfikowano 2021-04-29 18:31
R0ut4 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML][C++] Zmiana koloru tekstu po najechaniu kursorem » 2021-04-26 16:48:07 Yo, więc tak: jest sobie klasa przycisk, w tej klasie jest stworzony tekst z fontu, koloru i wielkości. Obiekt tej klasy tworzę z main.cpp i od razu podaje argumenty, które definiują cały tekst. PROBLEM: Jak mogę zrobić aby po najechaniu kursorem na tekst, ten zmienił kolor? (Robię menu w grze i potrzebuje po wciśnięciu "Start", żeby przeniosło mnie do gry. Nie wiem jak sprawdzać pozycje myszy względem pozycji tekstu. Na potrzeby 'nauki' chciałbym tylko się dowiedzieć jakie jest rowiązanie mojego problemu, z resztą powinienem sobie poradzić) |
|
pekfos |
» 2021-04-26 17:46:23 Nie wiem jak sprawdzać pozycje myszy względem pozycji tekstu. Odejmij jedno od drugiego. |
|
R0ut4 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2021-04-26 19:33:05 Źle się wyraziłem... Chodzi o sprawdzenie czy kursor jest nad tekstem czy nie. Nie mam pojęcia jak mogę pobrać pozycje tekstu. Teoretycznie mógłbym zrobić to statycznie tzn:jeśli pozycja myszy jest mniejsza od jednej krawędzi i większą od drugiej (np:mniejsze od 250px i większe od 550px to mysz jest poza tekstem) ale liczę na jakieś szybsze i łatwiejsze rozwiązanie :) |
|
DejaVu |
» 2021-04-26 19:52:14 Próbowałeś czytać dokumentację SFML lub oficjalny kurs SFML? Bo to jest 10sek googlania... |
|
R0ut4 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2021-04-26 20:00:33 Czytałem dokumentację, jednak tamte funkcje co ja potrzebuje nie działają |
|
DejaVu |
» 2021-04-26 20:03:14 |
|
R0ut4 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2021-04-26 21:03:31 nie rozumiem jak to zastosować. Czytałem oba linki, które wysłałeś, plus trochę więcej w dokumentacji, jednak nadal nie rozumiem. |
|
pekfos |
» 2021-04-26 22:34:05 |
|
« 1 » 2 |