[SFML][C++] Kolizja tilemap - Gracz
Ostatnio zmodyfikowano 2021-05-17 18:28
R0ut4 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2021-05-17 04:27:25 Ify ifami, z tym problemu nie mam,tylko jeśli mapa to: Level[] { 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0 } To nie wiem jak odnieść się do np 1. Jesli poz gracza == poz 1 to cofnij, nie ruszaj, zakończ program |
|
pekfos |
» 2021-05-17 18:28:33 Pozycja kafla wynika ze sposobu rysowania. Jeśli nie możesz tego odczytać z kodu, to zostaje tylko linijka na monitorze. Zakładając że gracz jest prostokątem (bo nie wiadomo z kodu) o dowolnej pozycji (bo też nie wiadomo z kodu), to kolizja sprowadza się do sprawdzenia czy dwa wyrównane do osi prostokąty mają część wspólną. |
|
1 « 2 » |