Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML][C++] Kolizja tilemap - Gracz

Ostatnio zmodyfikowano 2021-05-17 18:28
Autor Wiadomość
R0ut4
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2021-05-17 04:27:25
Ify ifami, z tym problemu nie mam,tylko jeśli mapa to:
Level[]
{
0, 0, 0,
0, 1, 0,
0, 0, 0
}
To nie wiem jak odnieść się do np 1.
Jesli poz gracza == poz 1 to cofnij, nie ruszaj, zakończ program
P-178625
pekfos
» 2021-05-17 18:28:33
Pozycja kafla wynika ze sposobu rysowania. Jeśli nie możesz tego odczytać z kodu, to zostaje tylko linijka na monitorze. Zakładając że gracz jest prostokątem (bo nie wiadomo z kodu) o dowolnej pozycji (bo też nie wiadomo z kodu), to kolizja sprowadza się do sprawdzenia czy dwa wyrównane do osi prostokąty mają część wspólną.
P-178626
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2