Nadpisanie funkcji wirtualnej w innym pliku
Ostatnio zmodyfikowano 2021-06-30 09:06
trteodor Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Nadpisanie funkcji wirtualnej w innym pliku » 2021-06-30 09:06:00 Witam forumowiczów! Chciałbym nadpisać te funkcje wirtualne ale koniecznie musi być to w innym pliku: class LedControlViewBase : public touchgfx::View < LedControlPresenter > { public: LedControlViewBase(); virtual ~LedControlViewBase() { } virtual void setupScreen(); virtual void OffAllLeds() { } virtual void TouchGFXLed1Toggle() { } ... Zatem utworzyłem plik .hpp i utworzyłem klase pochodną: #include <gui_generated/ledcontrol_screen/LedControlViewBase.hpp>
class LedControl : public LedControlViewBase { public: void TouchGFXLed1Toggle(); };
następnie w pliku .cpp dokonałem implementacji funkcji "void TouchGFXLed1Toggle();" #include <gui_generated/ledcontrol_screen/LedControl.hpp>
void LedControl::TouchGFXLed1Toggle() { static volatile int i = 0; i++; }
I to mi niestety nie działa :( męczę się z tym od wczoraj, c++ się uczę jak widać. Cały czas program wywołuje mi funkcje virtual void TouchGFXLed1Toggle() w klasie LedControlViewBase. Wiem że pytanie raczej bardzo proste ale no nie znam za dobrze c++ i nie wychodzi :( Ale z jakichś powodów ciągle coś przeaczam :/ Edit: Don't mind Znalazłem, rozwiązanie tak to jest jak się bierze za coś czego się nie umie, w dokumentacji "TouchGFXa" znalazłem odpowiedź. No całkowicie inaczej należało to robić, nie nadpisywać tych funkcji w ten sposób w każdym razie ;) Także sorki za spam, temacik można usunąć ;) / zamknąć |
|
« 1 » |