Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Microsoft Visual Studio błąd biblioteka SDL

Ostatnio zmodyfikowano 2021-09-09 10:40
Autor Wiadomość
krystian123456
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Microsoft Visual Studio błąd biblioteka SDL
» 2021-09-09 10:40:02
Po załączeniu biblioteki SDL do Microsoft Visual Studio i napisaniu poniższego kodu wyskakuje komunikat o błędzie 0xc0000007b. Oraz :
 'GameZZ.exe' (Win32): Loaded 'C:\Dev\GameZZ\Debug\GameZZ.exe'. Symbols loaded.
'GameZZ.exe' (Win32): Loaded 'C:\Windows\SysWOW64\ntdll.dll'.
'GameZZ.exe' (Win32): Loaded 'C:\Windows\SysWOW64\kernel32.dll'.
'GameZZ.exe' (Win32): Loaded 'C:\Windows\SysWOW64\KernelBase.dll'.
'GameZZ.exe' (Win32): Loaded 'C:\Windows\SysWOW64\shell32.dll'.
'GameZZ.exe' (Win32): Loaded 'C:\Windows\SysWOW64\msvcp_win.dll'.
'GameZZ.exe' (Win32): Loaded 'C:\Windows\SysWOW64\ucrtbase.dll'.
'GameZZ.exe' (Win32): Loaded 'C:\Windows\SysWOW64\user32.dll'.
'GameZZ.exe' (Win32): Loaded 'C:\Windows\SysWOW64\win32u.dll'.
'GameZZ.exe' (Win32): Loaded 'C:\Windows\SysWOW64\gdi32.dll'.
'GameZZ.exe' (Win32): Loaded 'C:\Windows\SysWOW64\gdi32full.dll'.
The thread 0x2434 has exited with code -1073741701 (0xc000007b).
The thread 0x3c6c has exited with code -1073741701 (0xc000007b).
The program '[9320] GameZZ.exe' has exited with code -1073741701 (0xc000007b).

C/C++
#include "SDL.h"


int main( int argc, char * argv[ ] )
{
   
SDL_Init( SDL_INIT_EVERYTHING );
   
SDL_Window * window = SDL_CreateWindow( "Game", SDL_WINDOWPOS_CENTERED, SDL_WINDOWPOS_CENTERED, 600, 400, SDL_WINDOW_SHOWN );
   
SDL_Renderer * renderer = SDL_CreateRenderer( window, - 1, 0 );
   
   
SDL_SetRenderDrawColor( renderer, 0, 255, 0, 255 );
   
   
SDL_RenderClear( renderer );
   
   
SDL_RenderPresent( renderer );
   
   
SDL_Delay( 3000 );
   
   
return 0;
   
   
   
}


Jak można to naprawić, patrzyłem parę sposobów w internecie ale nic nie dały
P-178949
« 1 »
  Strona 1 z 1