Dodaj argument pozwalający wybrać znak używany do rysowania
Ostatnio zmodyfikowano 2021-11-23 14:43
| tomalmc Temat założony przez niniejszego użytkownika | Dodaj argument pozwalający wybrać znak używany do rysowania » 2021-11-23 14:41:58 Cześć!  Na początek przepraszam jeżeli pytanie jest głupie, ale jestem bardzo początkujący i jeszcze w wielu kwestiach zielony jeżeli chodzi o programowanie w C++, znalazłem kilka kursów i staram się samodzielnie uczyć, ale utknąłem w "martwym punkcie" dotyczącym jednego z ćwiczeń które było do wykonania, a mianowicie poszukuję metody na dodanie argumentu który pozwoli mi wybrać znak który będzie użyty do rysowania prostokąta - posiadam już taką funkcję:  #include <iostream>using namespace std;
 int rysujProstokat( int l, int h )
 
 {
 for( int wiersz( 0 ); wiersz < h; wiersz++ )
 {
 for( int kolumna( 0 ); kolumna < l; kolumna++ )
 {
 cout << "&";
 }
 cout << endl;
 }
 }
 int main()
 {
 int szerokosc, wysokosc;
 cout << "Szerokosc prostokata: ";
 cin >> szerokosc;
 cout << "Wysokosc prostokata: ";
 cin >> wysokosc;
 if( szerokosc < 0 )
 {
 cout << "Szerokosc nie moze byc ujemna" << endl;
 }
 if( wysokosc < 0 )
 {
 cout << "wysokosc nie moze byc ujemna" << endl;
 }
 rysujProstokat( szerokosc, wysokosc );
 return 0;
 }
 
 | 
|  | 
| DejaVu | » 2021-11-23 14:43:15 char znak = 0;cin >> znak;
 
 | 
|  | 
| « 1 » |