Dodaj argument pozwalający wybrać znak używany do rysowania
Ostatnio zmodyfikowano 2021-11-23 14:43
tomalmc Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Dodaj argument pozwalający wybrać znak używany do rysowania » 2021-11-23 14:41:58 Cześć! Na początek przepraszam jeżeli pytanie jest głupie, ale jestem bardzo początkujący i jeszcze w wielu kwestiach zielony jeżeli chodzi o programowanie w C++, znalazłem kilka kursów i staram się samodzielnie uczyć, ale utknąłem w "martwym punkcie" dotyczącym jednego z ćwiczeń które było do wykonania, a mianowicie poszukuję metody na dodanie argumentu który pozwoli mi wybrać znak który będzie użyty do rysowania prostokąta - posiadam już taką funkcję: #include <iostream> using namespace std; int rysujProstokat( int l, int h )
{ for( int wiersz( 0 ); wiersz < h; wiersz++ ) { for( int kolumna( 0 ); kolumna < l; kolumna++ ) { cout << "&"; } cout << endl; } } int main() { int szerokosc, wysokosc; cout << "Szerokosc prostokata: "; cin >> szerokosc; cout << "Wysokosc prostokata: "; cin >> wysokosc; if( szerokosc < 0 ) { cout << "Szerokosc nie moze byc ujemna" << endl; } if( wysokosc < 0 ) { cout << "wysokosc nie moze byc ujemna" << endl; } rysujProstokat( szerokosc, wysokosc ); return 0; }
|
|
DejaVu |
» 2021-11-23 14:43:15 char znak = 0; cin >> znak;
|
|
« 1 » |