[LUA]Tworzenie nowego obiektu tej samej klasy
Ostatnio zmodyfikowano 2022-02-26 18:22
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[LUA]Tworzenie nowego obiektu tej samej klasy » 2022-02-25 20:06:10 Witam ponownie :) Od jakiegoś czasu piszę sobie rekreacyjnie edytor do tworzenia gier. Skryptowanie oparłem na lua/SOL2 i mam pewien problem.. Przeszukuję internet i szczerze mówiąc nie wiem jak stworzyć nowy obiekt danej klasy LUA.. Mianowicie: kod obiektu: scr_0 = { x = 0, y = 0,
Update = function() x = mouse.x+111 y = mouse.y+15 draw_sprite("spr_0", x, y) --x = x + 1 end, new = function() local self = setmetatable({}, scn_0) return self end
Raczej coś źle robię, nie jestem mistrzem LUA i stąd post :) Czy muszę ręcznie przepisywać wszystkie zmienne i funkcje dla nowej instancji? Problem w tym, że funkcja new jest generowana przez mój program i jedyne do czego mam z niego dostęp to obiekt lua_state, nazwa skryptu i jego "goły kod". |
|
DejaVu |
» 2022-02-25 20:32:30 |
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2022-02-26 18:22:44 Przeczytałem to, kolejne 2 i zrobiłem aczkolwiek lua jest pogmatwane :D |
|
« 1 » |