rozdzial/lekcja 45
Ostatnio zmodyfikowano 2022-05-02 11:23
jebackoze Temat założony przez niniejszego użytkownika |
rozdzial/lekcja 45 » 2022-04-30 08:50:44 hej, utknalem na lekcji nr 45 ktorej komletnie nie rozumiem, tzn. rozumiem kilka fragmentow, a reszta kuleje. to moje subiektywne odczucie, ale mam wrazenie, ze lekcja jest ciezkim jezykiem napisana - przez speca dla mniejszego speca, anizeli przez speca dla ucznia. albo to moze ja nie umiem czytac, aczkolwiek jakos poprzednie lekcje udalo mi sie przebrnac z mniejszymi badz wiekszymi problemami.
konkretnie mi brakuje ogniwa w mojej wyobrazni, ktore laczy przyklady fragmentow kodow, tj. najpierw fragment o imionach i nazwiskach, przeskok na Test * inny, potem A * a, przejscie na Test int a; i znowu powrot do przykladu tabeli imion, a na koniec jednak przyklad z lista i liczbami.
moze gdyby od poczatku trzymac sie tych danych osobowych to przyklady bylyby bardziej zrozumiale, nie wiem. albo moze powinienem ta lekcje uzupelnic jakimis dodatkowymi materialami, ktore dadza mi szanse zrozumiec to? moze ktos cos poleci dobrego do uzupelnienia tej lekcji? jakas ksiazke, albo jakies sprawdzone zrodlo.
autorze lekcji - to moja subiektywna opinia takze to nie krytyka(;
|
|
pekfos |
» 2022-04-30 17:06:18 konkretnie mi brakuje ogniwa w mojej wyobrazni, ktore laczy przyklady fragmentow kodow, tj. najpierw fragment o imionach i nazwiskach, przeskok na Test * inny, potem A * a, przejscie na Test int a; i znowu powrot do przykladu tabeli imion, a na koniec jednak przyklad z lista i liczbami. Czemu zakładasz że te przykłady powinno coś łączyć? Są dopełnieniem do tekstu, nie one mają opowiadać tu spójną historię. Wiedząc że niepotrzebnie próbowałeś je łączyć, jak wpływa to na zrozumienie lekcji? |
|
jebackoze Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2022-05-01 19:40:42 po prostu chyba brak dla mnie spoiwa zrozumienia. ciezko mi sie czytalo. jestem raczej osoba, ktora uczy sie przez praktyke (teorie zostawiam dla teoretykow i pasjonatow) czasem cos prostego bywa tak opisane, ze nieraz nie rozumiem, dopiero omowienie na przykladzie rozjasnia albo omowienie jakiegos konkretnego przypadku. dla porownania, auto tez mozna nauczyc sie prowadzic sluchajac samej teorii, ale jednak dopiero dotkniecie pedalow i kierownicy sprawia, ze czlowiek lepiej rozumie niz teoretyzowanie.
dlatego moze sa jakies inne godne polecenia zrodla, gdzie bedzie to bardziej "obrazowo" omowione. chcialbym wrocic do tej lekcji z odpowiednia wiedza i nie tracic na nia wiele czasu, ktory jest zbyt cenny zeby go zmarnowac bez efektow. |
|
pekfos |
» 2022-05-02 11:23:06 |
|
« 1 » |