Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SFML sprawdzanie czy tekstura się załadowała

Ostatnio zmodyfikowano 2022-06-19 21:07
Autor Wiadomość
Masterofironfist
Temat założony przez niniejszego użytkownika
SFML sprawdzanie czy tekstura się załadowała
» 2022-06-18 20:22:12
C/C++
//Here headers and declarations of functions

int main( int argc, char * argv[ ] )
{
   
//Here load photo as texture from path c-string in argv[1]
    //other functions
   
while( window.isOpen() )
   
{
       
while( event )
       
{
           
//Some events here
           
if( event.type == Keypressed )
           
{
               
//Some other key checks IFs here
               
if( event.key.code == sf::Keyboard::Left )
               
{
                   
sf::texture newTexture;
                   
newTexture.loadFromFile( path_to_next_File_here ); //Here by pressing narrow key left load previous photo from folder where is current image like in windows.
                   
currentTexture = newTexture;
                   
image.setTexture( currentTexture );
                   
//Here check texture scale to compare with screen size etc.
               
}
            }
        }
    }
   
}
Dzień dobry
Mam taki problem: napisałem prostą przeglądarke zdjęć w sfml i chciałbym aby mogła ona otwierac poprzedni i następny obraz z katalogu (wiemy na który zdjeciu w danym katalogu sie obecnie znajdujemy) i chcemy teraz to poprzednie lub nastepne zdjecie załadowac jako teksture i tutaj mamy problem owszem ładujemy odpowiednie zdjecie ale wygląda na to że ów zdjecie nie jest załadowane poprawnie bo jest ono ucięte i ogólnie niepełne itp.
I teraz pytanie jak sprawdzic czy to zdjecie jest poprawnie załadowane i ewentualnie poczekac aż się całe załaduje?
P-179557
pekfos
» 2022-06-19 14:45:37
Jeśli widzisz cokolwiek, to prędzej problem z wyświetlaniem niż ładowaniem. Ale i tak nie zaszkodzi sprawdzać wyniku ładowania.
https://www.sfml-dev.org/documentation/2.5.1/classsf_1_1Texture.php#a8e1b56eabfe33e2e0e1cb03712c7fcc7
P-179559
Masterofironfist
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2022-06-19 15:16:20
Właśnie czytałem ten dokument i zrobiłem już w jednej z moich prób właśnie coś takiego,
I ta funkcja zwracała True bo się te instrukcje wykonywały a zdjęcie dalej było ucięte niepelne, brakowało części pikseli, a skalowanie zdjęcia było dobre.
P-179560
pekfos
» 2022-06-19 15:31:45
P-179561
Masterofironfist
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2022-06-19 16:01:51
Rzeczywiście nie zauważyłem że to może mieć drugi argument.
Jak wrócę do domu to sprawdzę to.
P-179562
Masterofironfist
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2022-06-19 21:07:06
Rzeczywiście program działa poprawnie. od teraz rzeczywiscie ta moja przeglądarka fotografii działą poprawnie.
Dziękuje za pomoc, ten program miał służyć do nauki sfml prze ze mnie. może napisze jeszcze 1 lub 2 takie mniejsze programy i zabiorę się za tworzenie jakiejś gry poprzez tą bibliotekę SFML np tetrisa.
Dziękuję jeszcze raz za pomoc.
P-179563
« 1 »
  Strona 1 z 1