SFML 2.0 Pozycja kursora
Ostatnio zmodyfikowano 2022-07-08 18:47
czerwonymoskit Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SFML 2.0 Pozycja kursora » 2022-07-08 13:50:54 Przy pomocy tego kodu... if( zdarzenie.type == sf::Event::MouseButtonPressed && zdarzenie.mouseButton.button == sf::Mouse::Left ) { text_3 = true; }
ustalam wartość zmiennej text_3 na true. Jak dodać do warunku by oprócz wymaganego wciśnięcia klawisza, wymagane było także by kursor myszy znajdował się w konkretnym położeniu x, y. Próbuję czytać dokumentację ale nie potrafię tego zrobić. Czyli Kursor myszy jest powiedzmy w położeniu x = 50, y = 50 i został wciśnięty to warunek jest prawdziwy. |
|
DejaVu |
» 2022-07-08 18:47:47 Najłatwiej jest wykorzystać metodę 'intersect' dla prostokąta lub 'contains' (w zależności jakiego typu jest Twój obiekt reprezentujący przycisk/obszar). Przykładów kilka masz tutaj: https://en.sfml-dev.org/forums/index.php?topic=10620.0sf::FloatRect prostokat( 10, 10, 100, 50 );
if( prostokat.contains( sf::Mouse::getPosition( Screen ) ) { }
|
|
« 1 » |