Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SFML 2.0 Pozycja kursora

Ostatnio zmodyfikowano 2022-07-08 18:47
Autor Wiadomość
czerwonymoskit
Temat założony przez niniejszego użytkownika
SFML 2.0 Pozycja kursora
» 2022-07-08 13:50:54
Przy pomocy tego kodu...

C/C++
if( zdarzenie.type == sf::Event::MouseButtonPressed && zdarzenie.mouseButton.button == sf::Mouse::Left )
{
   
text_3 = true;
}

ustalam wartość zmiennej text_3 na true. Jak dodać do warunku by oprócz wymaganego wciśnięcia klawisza, wymagane było także by kursor myszy znajdował się w konkretnym położeniu x, y.
Próbuję czytać dokumentację ale nie potrafię tego zrobić.
Czyli Kursor myszy jest powiedzmy w położeniu x = 50, y = 50 i został wciśnięty to warunek jest prawdziwy.
P-179584
DejaVu
» 2022-07-08 18:47:47
Najłatwiej jest wykorzystać metodę 'intersect' dla prostokąta lub 'contains' (w zależności jakiego typu jest Twój obiekt reprezentujący przycisk/obszar). Przykładów kilka masz tutaj:
https://en.sfml-dev.org/forums/index.php?topic=10620.0

C/C++
sf::FloatRect prostokat( 10, 10, 100, 50 );


if( prostokat.contains( sf::Mouse::getPosition( Screen ) ) {
   
//...
}
P-179585
« 1 »
  Strona 1 z 1