SFML 2.0, Klasa Text, funkcja set String
Ostatnio zmodyfikowano 2022-07-22 13:31
czerwonymoskit Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SFML 2.0, Klasa Text, funkcja set String » 2022-07-14 09:42:32 Czy w ciele funkcji setString mogę umieścić zmienną typu string zamiast "ciągu znaków"? W tym przypadku jest to struktura Team druzyna[8].name
sf::Text teamName[8];
teamName[j]. setString( druzyna[j].name );
Program nie pokazuje błędów ale nic nie wyświetla.
Okazuje się, że mogę ale tylko jeśli nie jest to tablica i w deklaracji mam: sf::Text teamName("xxx", font);
Natomiast jak zrobić tablicę żeby nie tworzyć wielu takich class Text? |
|
pekfos |
» 2022-07-14 20:47:02 Wyraźnie te zapisy nie mają tych samych argumentów. Powinieneś jeszcze ustawić czcionkę, dopisz setFont(). Natomiast jak zrobić tablicę żeby nie tworzyć wielu takich class Text? Nie byłoby prościej mieć jeden obiekt sf::Text i tylko zmieniać w nim pozycję i napis by wyświetlić wszystkie potrzebne napisy na ekranie? Nie musisz mieć 8 obiektów naraz by mieć 8 napisów na ekranie. |
|
czerwonymoskit Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2022-07-15 15:19:20 Dziękuję. Faktycznie nie trzeba robić tablicy dla wyświetlania tekstów. Co do RectangleShape to już mi działa tylko przy tablicy ale tu jest ok. :)
|
|
Thunder |
» 2022-07-16 21:15:03 |
|
czerwonymoskit Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2022-07-21 08:21:57 Czy można w jakiś sposób pobrać informację o aktualnym kolorze dla sf::RectangleShape zmienna;
Chodzi mi o to, że w warunku chciałbym przyrównać aktualnie ustawiony kolor i ewentualnie go zmienić lub nie. |
|
pekfos |
» 2022-07-22 13:31:33 |
|
« 1 » |