Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SFML 2.0, Klasa Text, funkcja set String

Ostatnio zmodyfikowano 2022-07-22 13:31
Autor Wiadomość
czerwonymoskit
Temat założony przez niniejszego użytkownika
SFML 2.0, Klasa Text, funkcja set String
» 2022-07-14 09:42:32
Czy w ciele funkcji setString mogę umieścić zmienną typu string zamiast "ciągu znaków"? W tym przypadku jest to struktura Team druzyna[8].name

sf::Text teamName[8];

teamName[j]. setString( druzyna[j].name );

Program nie pokazuje błędów ale nic nie wyświetla.

Okazuje się, że mogę ale tylko jeśli nie jest to tablica i w deklaracji mam:
sf::Text teamName("xxx", font);

Natomiast jak zrobić tablicę żeby nie tworzyć wielu takich class Text?
P-179586
pekfos
» 2022-07-14 20:47:02
Wyraźnie te zapisy nie mają tych samych argumentów. Powinieneś jeszcze ustawić czcionkę, dopisz setFont().

Natomiast jak zrobić tablicę żeby nie tworzyć wielu takich class Text?
Nie byłoby prościej mieć jeden obiekt sf::Text i tylko zmieniać w nim pozycję i napis by wyświetlić wszystkie potrzebne napisy na ekranie? Nie musisz mieć 8 obiektów naraz by mieć 8 napisów na ekranie.
P-179587
czerwonymoskit
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2022-07-15 15:19:20
Dziękuję.
Faktycznie nie trzeba robić tablicy dla wyświetlania tekstów.
Co do RectangleShape to już mi działa tylko przy tablicy ale tu jest ok.
:)
P-179588
Thunder
» 2022-07-16 21:15:03
P-179590
czerwonymoskit
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2022-07-21 08:21:57
Czy można w jakiś sposób pobrać informację o aktualnym kolorze dla
sf::RectangleShape zmienna;

Chodzi mi o to, że w warunku chciałbym przyrównać aktualnie ustawiony kolor i ewentualnie go zmienić lub nie.
P-179591
pekfos
» 2022-07-22 13:31:33
Po pierwsze, nie zadawaj pytań w przypadkowych niezwiązanych tematach. Po drugie zaczynaj od dokumentacji, do większości operacji setXYZ w SFML jest opdowiednie getXYZ.
https://www.sfml-dev.org/documentation/2.5.1/classsf_1_1RectangleShape.php
P-179592
« 1 »
  Strona 1 z 1