Kolizje w mojej platformówce
Ostatnio zmodyfikowano 2023-05-31 17:05
AP1994 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2022-12-24 04:23:15 udało mi się trochę naprawić te kolizje, muszę tylko jakoś oprogramować kolizje podczas skakania. void Collisions::onCollision( player & gracz, mapa & m ) { gracz.platform = false; for( int i = 0; i <( int ) kolizje.size(); i++ ) { for( int j = 0; j <( int ) kolizje[ i ].size(); j++ ) { if( kolizje[ i ][ j ] != 0 ) { if( !( gracz.x + 32 <( i * 32 ) || gracz.x >( i * 32 ) + 32 || gracz.y + 32 <( j * 32 ) || gracz.y >( j * 32 ) + 32 ) ) { if( gracz.dir == DOWN ) { gracz.y -= gracz.velocityY; gracz.platform = true; gracz.skok = true; } if( gracz.dir == UP ) { } if( gracz.dir == LEFT ) { gracz.y -= gracz.velocityY; gracz.platform = true; gracz.skok = true; if( left_colision( gracz.x, i * 32 ) ) { gracz.x += moveSpeed; } } if( gracz.dir == RIGHT ) { gracz.y -= gracz.velocityY; gracz.platform = true; gracz.skok = true; if( right_colision( gracz.x, i * 32 ) ) { gracz.x -= moveSpeed; } } } } } } }
DOWN,LEFT,RIGHT,UP to kierunki ruchu animacji DOWN = spoczynek albo opadanie w dół. |
|
Jonny123 |
» 2023-05-31 17:05:28 Post usunięty przez moderatora |
|
1 2 « 3 » |