Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++]Konsola +Klawisz ?

Ostatnio zmodyfikowano 2010-09-03 08:33
Autor Wiadomość
DejaVu
» 2010-09-02 13:52:28
Bez sensu robić coś takiego. Nie wiesz czy we własnym programie masz funkcję nuda()? Jeżeli problem byłby inaczej sformułowany to można by było użyć wskaźnika na funkcję, ale w takim wypadku to tylko preprocesor. Użyteczność tego co chcesz osiągnść jednocześnie będzie de'facto zerowa.
P-21591
mesajah
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-09-02 13:58:21
Chce uzyskać takie coś :
Jeśli funkcja database(); istnieje to przycisk wczytaj grę jest odblokowany . Jeśli nie istnieje zmienia on kolor i jest zablokowany .
Wszystko osiągnąłem oprócz "Jeśli funkcja database(); istnieje"
P-21592
waxx
» 2010-09-02 13:59:15
ale przeciez w fazie kompilacji wiesz czy napisales se funkcje database czy nie ona sama se nie powstanie przez usera w trakcie dzialania hmm?
P-21593
mesajah
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-09-02 14:05:53
funkcja newgame(); najpierw tworzy bazę danych .
funkcja loadgame(); sprawdza czy funkcja database(); istnieje
Jeśli tak kontynułuję się pracę , jeśli nie włączenie opcji wczytaj grę będzie nie możliwe .
P-21594
DejaVu
» 2010-09-02 14:19:20
Cóż, nie dociera do Ciebie to co piszemy. Napiszę więc napiszę bardziej łopatologicznie:
1) Czy chcesz stwierdzać czy istnieje funkcja w kodzie?
2) Czy chcesz w trakcie działania programu zmienić stan przycisku?
P-21596
mesajah
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-09-02 14:25:45
1)Tak
2)Nie)wiem ;d
P-21599
DejaVu
» 2010-09-02 14:34:27
1) nie da się - przynajmniej ja nie wiem jak to zrobić - chyba, że dodasz dyrektywę preprocesora
#define funkcja_istnieje
, ale to w sumie nie zagwarantuje, że funkcja istnieje.
2) da się
P-21600
Elaine
» 2010-09-02 16:40:40
Jakby to była metoda, to by się w sumie i dało, ze zwykłą funkcją raczej nie przejdzie.
P-21624
1 « 2 » 3
Poprzednia strona Strona 2 z 3 Następna strona