[C++]Konsola +Klawisz ?
Ostatnio zmodyfikowano 2010-09-03 08:33
DejaVu |
» 2010-09-02 13:52:28 Bez sensu robić coś takiego. Nie wiesz czy we własnym programie masz funkcję nuda()? Jeżeli problem byłby inaczej sformułowany to można by było użyć wskaźnika na funkcję, ale w takim wypadku to tylko preprocesor. Użyteczność tego co chcesz osiągnść jednocześnie będzie de'facto zerowa. |
|
mesajah Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-09-02 13:58:21 Chce uzyskać takie coś : Jeśli funkcja database(); istnieje to przycisk wczytaj grę jest odblokowany . Jeśli nie istnieje zmienia on kolor i jest zablokowany . Wszystko osiągnąłem oprócz "Jeśli funkcja database(); istnieje" |
|
waxx |
» 2010-09-02 13:59:15 ale przeciez w fazie kompilacji wiesz czy napisales se funkcje database czy nie ona sama se nie powstanie przez usera w trakcie dzialania hmm? |
|
mesajah Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-09-02 14:05:53 funkcja newgame(); najpierw tworzy bazę danych . funkcja loadgame(); sprawdza czy funkcja database(); istnieje Jeśli tak kontynułuję się pracę , jeśli nie włączenie opcji wczytaj grę będzie nie możliwe . |
|
DejaVu |
» 2010-09-02 14:19:20 Cóż, nie dociera do Ciebie to co piszemy. Napiszę więc napiszę bardziej łopatologicznie:
1) Czy chcesz stwierdzać czy istnieje funkcja w kodzie?
2) Czy chcesz w trakcie działania programu zmienić stan przycisku? |
|
mesajah Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-09-02 14:25:45 1)Tak 2)Nie)wiem ;d |
|
DejaVu |
» 2010-09-02 14:34:27 1) nie da się - przynajmniej ja nie wiem jak to zrobić - chyba, że dodasz dyrektywę preprocesora #define funkcja_istnieje , ale to w sumie nie zagwarantuje, że funkcja istnieje.
2) da się |
|
Elaine |
» 2010-09-02 16:40:40 Jakby to była metoda, to by się w sumie i dało, ze zwykłą funkcją raczej nie przejdzie. |
|
1 « 2 » 3 |