Kolizje prymitywów
Ostatnio zmodyfikowano 2023-08-28 12:45
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2023-08-20 13:59:49 Działa. Ale... Spadły FPS'y z 60 na marne 4-5. Oto kod for( map * m = firstMap; m != NULL; m = m->next ) { if( abs( cam->right - m->left ) <( scrw + m->w ) / 2.f && abs( cam->top - m->bottom ) <( scrh + m->h ) / 2.f ) boolean = true; else boolean = false; m->visible = boolean; } }
|
|
pekfos |
» 2023-08-20 14:20:25 To chyba znaczy że nie działa. Zwłaszcza że efekt tej kolizji jest teraz przeciwny niż w poprzednich źródłach? Jeśli "mapa" koliduje z "kamerą", to raczej jest wtedy widoczna? |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2023-08-20 14:27:01 Dziś będę to testował. Wiecie, ja chyba tak szybko tego nie zrozumiem. Testuje różne warianty, aż trafię. Powiedzcie mi czy wszystkie kolizje w pierwszym poście mam poprawne, proszę. :-) for( map * m = firstMap; m != NULL; m = m->next ) { if( abs( cam->right - m->right ) <( scrw + m->w ) / 2.f && abs( cam->top - m->top ) <( scrh + m->h ) / 2.f ) boolean = true; else boolean = false; m->visible = boolean; } }
|
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2023-08-28 12:32:34 Podrzuci ktoś gotowca dla dwóch prostokatow opisanych przez cx, cy, left, right, top, bottom? |
|
DejaVu |
» 2023-08-28 12:45:58 |
|
1 2 « 3 » |