Jak powinna wyglądać główna pętla gry?
Ostatnio zmodyfikowano 2024-01-30 21:10
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Jak powinna wyglądać główna pętla gry? » 2024-01-30 20:17:24 Witam. Staram się napisać w pełni poprawną pętle gry. Na razie jestem na tym etapie. Czy czegoś brakuje mojej pętli ? int main() { bool isRun = true; while( isRun ) { time = clock(); } }
|
|
DejaVu |
» 2024-01-30 20:26:55 Poprawna pętla gry wyłoni Ci się podczas implementacji. Nie teoretyzuj tylko po prostu implementuj grę. Najlepszym przykładem dlaczego założenia Twojej koncepcji pętli są co najmniej dziwne jest "animacja", ponieważ 'animacja' to nie jest jedna klatka, tylko cykl klatek zależnych od stanu (o ile rozważamy obrazki, a nie modele 3D). |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2024-01-30 21:08:32 Chodziło mi raczej o obsługę animacji tzn. obliczanie kolejnej klatki do renderowania. |
|
DejaVu |
» 2024-01-30 21:10:37 to zależy od tego czy masz animację zdefiniowaną jako kolejne sprajty czy też jako model, który trzeba interpolować. Innymi słowy: po prostu implementuj tak jak czujesz i patrz co działa, a co sprawia problemy. |
|
« 1 » |