tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
RPG 2D » 2024-05-08 16:48:06 Witam. Chciałbym podzielić się z Wami prototypową wersją mojej gry. Gra jest we wczesnym stadium rozwoju, ale prace wciąż nad nią trwają i mam nadzieję, że w najbliższym czasie zostanie ukończona. W założeniu ma to być gra 2D RPG, czyli przygodowa, w której będziemy mogli walczyć z przeciwnikami na różne sposoby, rozwijać bohatera, wykonywać wszelakie zadanie no i pchać fabułę do przodu. Chętnie wysłucham Waszych porad i sugestii co można dodać lub zmienić. :-) wersjav 0.1 sterowanie:-WASD + Enter -Strzałki + Spacja rozmiar:4,17 MB downloadhttps://megawrzuta.pl/download/3684fe3ffbe4241b65134787823dbec5.html |
|
pekfos |
» 2024-05-08 22:28:03 Sterowanie zdecydowanie do zmiany. Polegasz na auto powtarzaniu klawiszy przez system operacyjny, gdzie opóźnienie i częstotliwość są konfigurowalne i można je ustawić tak że gra jest niegrywalna. Nawet w najbardziej optymistycznych ustawieniach chodzenie wydaje się być za wolne, chociaż to kwestia gustu. Poza tym poruszanie się jest trochę rwane, jakby każde naciśnięcie kierunku, fizyczne lub powtórzone, przesuwało postać o stały krok i czego by nie ustawić w Windowsie, częstotliwość będzie zawsze mniejsza niż ilość klatek w grze. Lepiej byłoby przestawiać postać o stały krok przy każdej klatce, gdy przycisk kierunku jest wciśnięty. https://www.thewindowsclub.com/keyboard-repeat-rate-and-repeat-delay-in-windows-10Poza tym wyłączyłbym te diagnostyczne elipsy w wersji 'produkcyjnej' :P |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2024-05-11 19:50:12 Witam.Dodałem kilka poprawek do mojej gry i chciałbym Wam ją zaprezentować. Jeżeli masz jakiś pomysł co mógłbym do niej dodać daj znać ;-) wersjav 0.2 sterowanie-WASD + Enter -Strzałki + Spacja rozmiar5.41 MB updates-dodano pasek zdrowia gracza, teraz widać ile gracz ma punktów życia -zwiększono szybkość gracza, tak że gracz może teraz uciekać przed potworami, gdy walka okaże się zbyt ciężka -dodano wczesny system skryptów (teraz obiekty są wczytywane z pliku mapy) -zwiększono zasięg ataku zarówno gracza jak i potworów, walki są przyjemniejsze -dodano ataki potworów, od teraz można toczyć prawdziwe walki -zaktualizowano budynki świątynii, teraz są w stylu pixel art -dodano zanikanie obiektów, obiekty stają się półprzeźroczyste, gdy gracz znajduje się za nimi -naprawiono błędy związane z animowaniem bohatera -ukryto diagnostyczne elipsy, teraz aby zobaczyć zasięg obiektu należy na niego najechać kursorem downloadhttps://4programmers.net/assets/60091/RPG2D%20v0.2.rarhttps://megawrzuta.pl/download/74054652d1c8800516436204b5aeb641.html |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2024-05-13 21:18:29 Witam.Chciałbym zaprezentować Wam kolejną wersję mojej gry. Jest to już trzecia wersja demonstracyjna i mam nadzieję, że się wam spodoba. Dodałem kilka poprawek i parę nowych funkcji. Liczę na Wasz odzew co by można było dodać lub zmienić. W każdym bądź razie, zapraszam :-) wersjav 0.3 sterowanie-WASD + Enter -Strzałki + Spacja rozmiar3.50 MB update-poprawiono podpisy obiektów - teraz mają czarny kontur i dzięki temu są jeszcze czytelniejsze -teraz nazwy oraz paski życia potworów są zawsze widoczne i nie są zasłaniane przez inne obiekty -dodano zioła - zbierz je a wyleczą Twoje rany (tylko niektóre leczą) -dodano ścieżki/drogi, na których nie pojawiają się potwory no chyba, że akurat gracz je rozzłościł downloadhttps://4programmers.net/assets/60123/TkxhaoEKf9hvHXgNtw2YAAbQf89Y46FvYtFgrxcc.rarhttps://megawrzuta.pl/download/324aed400f59843ce884a5b4288a2f34.html |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2024-05-18 17:26:09 Witam!Chciałbym zaprezentować wam czwartą wersję mojej gry. Dodałem kilka nowości oraz poprawek. Zapraszam do oceniania i komentowania :-) wersjav 0.4 sterowanie-WASD + Enter + E -Strzałki + Spacja + L-Ctrl rozmiar3.50 MB updates-dodano system ekwipunku - naciśnij klawisz **E** i zobacz jakie przedmioty udało ci się zebrać -w ekwipunku można korzystać z przedmiotów poprzez naduszenie **Spacji** lub **Enter** -zmieniono wygląd paska życia -po zabiciu potwora wypada teraz z niego mięso, które można zebrać i odnowić HP downloadhttps://4programmers.net/assets/60214/nxYDCgfGn7zZSFQGHMgf88btrjKyzwexXgblfJOa.rar |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2024-05-25 17:52:09 Witam :-) Chciałbym Wam zaprezentować kolejny update mojej gry. wersjav 0.5 sterowanie-WASD + Enter + E -Strzałki + Spacja + L-Ctrl rozmiar3,29 MB system operacyjnyWindows updates-naprawiono miganie plecaka/ekwipunku gracza -dodano ikonę do gry -dodano mapę kafelkową, teraz świat gry pokryty jest zieloną trawą -poprawiono sterowanie w ekwipunku -dodano nowe potwory (goblin, dziobak) -teraz gdy pokonamy potwora wypada z niego łup (wygląda jak torba) -poprawiono zanikanie obiektów -od teraz można podnosić tylko jeden przedmiot z ziemi na raz (wcześniej można było wszystkie przedmioty w zasięgu jednocześnie podnieść) -dodano nowe przedmioty do gry download https://4programmers.net/assets/60317/jLxBP597cdWlBdIIzldJRsYXK7zgPbQjPv03UkJv.rar
|
|
pekfos |
» 2024-05-28 16:55:21 Całkiem nieźle to zaczyna wyglądać, tylko pamięć cieknie na potęgę. Jak gra brała 150MB RAMu to ciekło niecałe 1MB/s, a teraz mam 4GB i cieknie 20MB/s ponad. Pamięć GPU nie lepiej. Chyba powinieneś dopisać minimalne wymagania sprzętowe ;) |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2024-05-28 19:36:45 Dobra mój błąd :-) Postaram się, by następna wersja nie żarła tylu zasobów |
|
« 1 » 2 |