[SFML] Przycisk puszczony
Ostatnio zmodyfikowano 2024-09-09 19:30
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Przycisk puszczony » 2024-05-18 18:35:26 Jak w SFML sprawdzić czy wciśnięty klawisz został puszczony? |
|
pekfos |
» 2024-05-18 19:23:16 Był wciśnięty i teraz nie jest, więc został puszczony. Albo ktoś klawiaturę urwał. SFML generuje zdarzenia z takich okazji, jeśli nie chcesz tego wykrywać samemu. |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2024-05-18 20:07:02 bo problem polega na tym, że w grze przyciskiem uruchamiam plecak. No i ten plecak się cały czas zamyka i otwiera. Więc pomyślałem, że sprawdzanie czy przycisk został puszczony byłoby dobrym rozwiązaniem. if(( sf::Keyboard::isKeyPressed( sf::Keyboard::E ) || sf::Keyboard::isKeyPressed( sf::Keyboard::LControl ) ) ) { ( showBag ) ? showBag = false : showBag = true; bagCursor = 0; }
|
|
pekfos |
» 2024-05-18 20:32:17 Nie możesz po prostu użyć eventu sf::Event::KeyPressed? |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2024-05-18 20:42:46 mogę ale wtedy też miga plecak ekwipunku sf::Event event; while( window->pollEvent( event ) ) { if( event.type == sf::Event::Closed ) window->close(); if( event.type == sf::Event::KeyPressed ) { if( sf::Keyboard::isKeyPressed( sf::Keyboard::Escape ) ) { window->close(); exit( 0 ); } if( event.key.code == sf::Keyboard::E ) { ( showBag ) ? showBag = false : showBag = true; } } } i tak też miga ... if( sf::Keyboard::isKeyPressed( sf::Keyboard::E ) ) { ( showBag ) ? showBag = false : showBag = true; }
|
|
pekfos |
» 2024-05-18 20:54:12 |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2024-05-18 20:58:14 wszystko działa teraz :-) |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2024-09-09 19:30:57 if( event.type == sf::Event::MouseButtonReleased ) { if( event.mouseButton.button == sf::Mouse::Left ) { cout << "left unclick\n"; } if( event.mouseButton.button == sf::Mouse::Right ) { cout << "right unclick\n"; } }
|
|
« 1 » |