Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Przycisk puszczony

Ostatnio zmodyfikowano 2024-05-18 20:58
Autor Wiadomość
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Przycisk puszczony
» 2024-05-18 18:35:26
Jak w SFML sprawdzić czy wciśnięty klawisz został puszczony?
P-181089
pekfos
» 2024-05-18 19:23:16
Był wciśnięty i teraz nie jest, więc został puszczony. Albo ktoś klawiaturę urwał. SFML generuje zdarzenia z takich okazji, jeśli nie chcesz tego wykrywać samemu.
P-181092
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2024-05-18 20:07:02
bo problem polega na tym, że w grze przyciskiem uruchamiam plecak. No i ten plecak się cały czas zamyka i otwiera. Więc pomyślałem, że sprawdzanie czy przycisk został puszczony byłoby dobrym rozwiązaniem.


C/C++
if(( sf::Keyboard::isKeyPressed( sf::Keyboard::E ) || sf::Keyboard::isKeyPressed( sf::Keyboard::LControl ) ) ) {
   
// TO-DO
   
( showBag ) ? showBag = false
       
: showBag = true;
   
bagCursor = 0;
}
P-181095
pekfos
» 2024-05-18 20:32:17
Nie możesz po prostu użyć eventu sf::Event::KeyPressed?
P-181097
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2024-05-18 20:42:46
mogę ale wtedy też miga plecak ekwipunku

C/C++
sf::Event event;
while( window->pollEvent( event ) ) {
   
if( event.type == sf::Event::Closed )
       
 window->close();
   
   
if( event.type == sf::Event::KeyPressed ) {
       
       
if( sf::Keyboard::isKeyPressed( sf::Keyboard::Escape ) ) {
           
window->close();
           
exit( 0 );
       
}
       
       
if( event.key.code == sf::Keyboard::E ) {
           
( showBag ) ? showBag = false
               
: showBag = true;
           
       
}
    }
   
   
   
}
// events

i tak też miga  ...
C/C++
if( sf::Keyboard::isKeyPressed( sf::Keyboard::E ) ) {
   
( showBag ) ? showBag = false
       
: showBag = true;
}
P-181099
pekfos
» 2024-05-18 20:54:12
P-181101
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2024-05-18 20:58:14
wszystko działa teraz :-)
P-181102
« 1 »
  Strona 1 z 1