[SFML] Brakujące Biblioteki
Ostatnio zmodyfikowano 2024-05-18 20:51
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Brakujące Biblioteki » 2024-05-18 18:48:50 Witam. Chciałem podzielić się z innymi użytkownikami swoim programem napisanym w C++ oraz SFML 2.x. U większości program uruchamia sie bez problemu, ale jeden z użytkowników zgłosił błędy gra nie uruchamia się, bo odwołuje się do bibliotek dll, które nie istnieją w moim systemie (Windows 10, 22H2, z najświeższymi aktualizacjami). Brakuje poniższych bibliotek:
vcruntime140d.dll msvcp140d.dll vcruntime140d_1d.dll ucrtbased.dll
Jak to naprawić ? |
|
pekfos |
» 2024-05-18 19:33:24 Najprościej byłoby po prostu dołączyć te pliki do gry. Umieść je obok pliku EXE. W systemie się normalnie biorą gdy instalujesz Visuala albo VC Redistributable. Dla konsumentów oprogramowania jest ta druga opcja, ale głowy nie dam że redist zawiera biblioteki w wersji Debug. |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2024-05-18 20:20:33 nie mogę tylko nigdzie zlokalizować vcruntime140d_1d.dll |
|
pekfos |
» 2024-05-18 20:38:50 Pewnie chodziło o vcruntime140_1d.dll. |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2024-05-18 20:51:16 ok, to znalazło. Dzięki :-) |
|
« 1 » |