Przeciążenie std::vector < GameObject > do GameObject::Terrain
Ostatnio zmodyfikowano 2024-06-26 16:32
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Przeciążenie std::vector < GameObject > do GameObject::Terrain » 2024-06-26 16:16:20 Witam. Posiadam dwie klasy GameObject oraz Terrain, która dziedziczy po tej pierwszej. Potrzebuję przeciążyć std::vector < GameObject> tak aby element tego wektora miał dostęp do zmiennej ttype. enum class terrainType { grass, sands, water };
class Terrain : public GameObject { public: Texture * texture; terrainType ttype; Terrain( string name, terrainType ttype ) : GameObject( name ) { type = gameObjectType::Terrain; texture = getTexture( "assets/tiles/" + name ); this->ttype = ttype; } };
|
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2024-06-26 16:32:29 Znalazłem rozwiązanie GameObject * prefabToPaint; Terrain * terrainPrefab = dynamic_cast < Terrain * >( prefabToPaint ); cout << terrainPrefab->ttype;
|
|
« 1 » |