Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Przeciążenie std::vector < GameObject > do GameObject::Terrain

Ostatnio zmodyfikowano 2024-06-26 16:32
Autor Wiadomość
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Przeciążenie std::vector < GameObject > do GameObject::Terrain
» 2024-06-26 16:16:20
Witam.
Posiadam dwie klasy GameObject oraz Terrain, która dziedziczy po tej pierwszej. Potrzebuję przeciążyć std::vector < GameObject> tak aby element tego wektora miał dostęp do zmiennej ttype.

C/C++
enum class terrainType { grass, sands, water };

class Terrain
    : public GameObject
{
public:
   
Texture * texture;
   
terrainType ttype;
   
   
Terrain( string name, terrainType ttype )
        :
GameObject( name )
   
{
       
type = gameObjectType::Terrain;
       
texture = getTexture( "assets/tiles/" + name );
       
this->ttype = ttype;
   
}
   
}
;
P-181277
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2024-06-26 16:32:29
Znalazłem rozwiązanie

C/C++
GameObject * prefabToPaint;
Terrain * terrainPrefab = dynamic_cast < Terrain * >( prefabToPaint );
cout << terrainPrefab->ttype;
P-181278
« 1 »
  Strona 1 z 1