konstrukcja obiektu, którego składnikiem jest obiekt innej klasy
Ostatnio zmodyfikowano 2024-07-23 21:13
burn3ov Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2024-07-23 16:17:27 Ok rozumiem czyli inicjalizacja obiektów z konstruktorem domyślnym następuję w deklaracji klasy Game a te które nie mają konstruktora domyślnego tylko za pomocą listy w konstruktorze. Dzięki za wyjaśnienia. |
|
pekfos |
» 2024-07-23 19:25:06 Nie, wszystko dzieje się w konstruktorze. Po prostu nie piszesz wywołań konstruktorów domyślnych, ale jak chcesz to możesz. Gdybyś miał do wyboru domyślny i parametryzowany, to możesz go wywołać na liście inicjalizacyjnej zamiast domyślnego. Nie wykona się wcześniej konstruktor domyślny, bo zawsze się wykonuje jeden jakiś, ale jeden. |
|
burn3ov Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2024-07-23 21:13:23 Teraz wszystko jasne. W książce nie znalazłem takiej informacji albo nie doczytałem. Dzięki za dogłębne wyjaśnienia. Temat do zamknięcia. |
|
1 « 2 » |