Naprawa uszkodzonych plików *.PNG
Ostatnio zmodyfikowano 2024-08-13 20:13
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Naprawa uszkodzonych plików *.PNG » 2024-08-11 22:55:56 Witam. Uszkodziłem niechcący pliki *.PNG. Wczytuje je poniższym kodem. Da się jakoś zdiagnozować gdzie jest błąd i naprawić ? void editPixels() { sf::Image i; i.loadFromFile( "assets/sets/items/wool hat/attackBottom0.png" ); sf::Color color = sf::Color( 255, 255, 255 ); sf::Color newColor = i.getPixel( 0, 0 ); string folder_path = "assets/sets/items/plate armor/"; folder_path = "assets/monsters/bies/"; std::vector < std::string > png_files; for( const auto & entry: filesystem::directory_iterator( folder_path ) ) { if( entry.is_regular_file() && entry.path().extension() == ".png" ) { png_files.push_back( entry.path().string() ); } } for( auto & png: png_files ) { sf::Image img; img.loadFromFile( png.c_str() ); for( int y = 0; y < img.getSize().y; y++ ) for( int x = 0; x < img.getSize().x; x++ ) { if( img.getPixel( x, y ) == color ) { img.setPixel( x, y, newColor ); } } img.saveToFile( png.c_str() ); } }
Failed to load image "assets/monsters/bies/idleTop0.png". Reason: Image not of any known type, or corrupt Failed to load image "assets/monsters/bies/idleRight0.png". Reason: Image not of any known type, or corrupt Failed to load image "assets/monsters/bies/idleBottom0.png". Reason: Image not of any known type, or corrupt Failed to load image "assets/monsters/bies/idleLeft0.png". Reason: Image not of any known type, or corrupt Failed to load image "assets/monsters/bies/attackTop0.png". Reason: Image not of any known type, or corrupt Failed to load image "assets/monsters/bies/attackRight0.png". Reason: Image not of any known type, or corrupt Failed to load image "assets/monsters/bies/attackBottom0.png". Reason: Image not of any known type, or corrupt Failed to load image "assets/monsters/bies/attackLeft0.png". Reason: Image not of any known type, or corrupt Failed to load image "assets/monsters/bies/runTop0.png". Reason: Image not of any known type, or corrupt |
|
pekfos |
» 2024-08-11 23:07:36 Przywróć z backupu. Nie powinno być problemu skoro projekt trzymasz na githubie. Da się jakoś zdiagnozować gdzie jest błąd i naprawić ? Może jakby mieć pliki w których jest problem..? O ile coś z nich zostało. Pewnie mają zero bajtów, a z pustego i Salomon nie wczyta. |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2024-08-12 15:59:20 |
|
pekfos |
» 2024-08-12 17:19:03 Te pliki zawierają same zera. Będziesz miał nauczkę by nie pisać narzędzi które nadpisują pliki wejściowe. Albo nie odpalaj ich na jedynej kopii. Ciekawe jak w ogóle udało ci się uzyskać takie uszkodzenie. |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2024-08-12 18:11:10 Skąd wiadomo, że te pliki zawierają same zera. Jak to sprawdzić? |
|
pekfos |
» 2024-08-12 18:51:40 |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2024-08-13 20:13:24 Faktycznie są same zera. No szkoda, będę musiał grafiki na nowo zrobić. Dzięki za pomoc. :-) |
|
« 1 » |