Renderowanie Parametrów GameObjectów
Ostatnio zmodyfikowano 2024-10-18 15:16
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Renderowanie Parametrów GameObjectów » 2024-10-18 13:53:06 Witam. Pisze obecnie Edytor Mapy i napotkałem na pewien problem a mianowicie chciałbym renderować wizualnie parametry obiektów. Mam do dyspozycji dwie funkcje drawStatistics() oraz drawAllStatistics(). Pierwsza z nich rysuje gdy warunki dla rendera są spełnione druga zaś zawsze rysuje statystiki. Chciałbym napisać taka logikę, że gdy obiekt jest zaznaczony lub najechany kursorem to rysuje statystiki wszystkie w przeciwnym wypadku rysuje tylko te, które są wymagane. virtual void drawStatistics() { if( renderColliders ) window->draw( * collider->shape ); }
virtual void drawAllStatistics() { window->draw( * collider->shape ); }
Błędny kod - zła logika for( auto & go: gameObjects ) { if( !go->mouseIsOver && go->drawingStatistics ) go->drawStatistics(); }
for( auto & go: selectedGameObjects ) if( !go->mouseIsOver ) go->drawAllStatistics();
if( tool == toolType::Cursor ) for( auto & go : gameObjects ) if( go->mouseIsOver ) { go->drawAllStatistics(); }
|
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2024-10-18 15:16:28 Dobra. Już mam : for( auto & go: gameObjects ) { if( go->mouseIsOver || go->isSelected ) { go->drawAllStatistics(); } else { go->drawStatistics(); } }
|
|
« 1 » |