Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Renderowanie Parametrów GameObjectów

Ostatnio zmodyfikowano 2024-10-18 15:16
Autor Wiadomość
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Renderowanie Parametrów GameObjectów
» 2024-10-18 13:53:06
Witam. Pisze obecnie Edytor Mapy i napotkałem na pewien problem a mianowicie chciałbym renderować wizualnie parametry obiektów. Mam do dyspozycji dwie funkcje drawStatistics() oraz drawAllStatistics(). Pierwsza z nich rysuje gdy warunki dla rendera są spełnione druga zaś zawsze rysuje statystiki. Chciałbym napisać taka logikę, że gdy obiekt jest zaznaczony lub najechany kursorem to rysuje statystiki wszystkie w przeciwnym wypadku rysuje tylko te, które są wymagane.

C/C++
virtual void drawStatistics() {
   
if( renderColliders )
       
 window->draw( * collider->shape );
   
}

virtual void drawAllStatistics() {
   
window->draw( * collider->shape );
}

Błędny kod - zła logika
C/C++
for( auto & go: gameObjects ) {
   
if( !go->mouseIsOver && go->drawingStatistics )
       
 go->drawStatistics();
   
}

for( auto & go: selectedGameObjects )
if( !go->mouseIsOver )
   
 go->drawAllStatistics();

if( tool == toolType::Cursor )
for( auto & go
    : gameObjects ) if( go->mouseIsOver )
{
   
go->drawAllStatistics();
}
P-181710
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2024-10-18 15:16:28
Dobra. Już mam :

C/C++
for( auto & go: gameObjects ) {
   
if( go->mouseIsOver || go->isSelected ) {
       
// Obiekt jest najechany kursorem lub zaznaczony - rysuj wszystkie statystyki
       
go->drawAllStatistics();
   
}
   
else {
       
// Obiekt nie jest najechany ani zaznaczony - rysuj tylko wymagane statystyki
       
go->drawStatistics();
   
}
}
P-181711
« 1 »
  Strona 1 z 1