Góry i Wyżyny w grze RPG 2D
Ostatnio zmodyfikowano 2024-10-26 12:49
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Góry i Wyżyny w grze RPG 2D » 2024-10-25 12:07:14 Witam. Wpadłem na pomysł dodania Gór oraz Wyżyn do mojej gry. Jak myślicie będzie się to dobrze komponowało ? Wyżyny miały, by dwa poziomy tzn w grze tereny byłyby opisywane tak: terrain, highland1, highland2 A góry były zwykłymi GameObjectami z paroma colliderami. Czy może ten pomysł Wyżyn i Gór jest słaby i nie warto go implementować ? |
|
DejaVu |
» 2024-10-25 15:25:46 Możesz sobie porównać Warcraft 2 i Starcraft pod kątem terenów. Ten dodatkowy poziom 'uatrakcyjnia' grę, ale też zwiększy nieco poziom komplikacji, jeżeli masz np. 'fog of war'. |
|
pekfos |
» 2024-10-25 17:48:15 Może być ciężko pogodzić styl graficzny gór jako sprajtów i wyżyn zaimplementowanych w kafelkach. Góra normalnie jest obiektem o wielkiej skali, a widok na mapę masz z dość bliska. Taka miniaturowa góra może wyglądać nie na miejscu. Za to wyżyny jak najbardziej bym dodał. To praktycznie żaden problem do zaimplementowania, po prostu kafle po których nie można chodzić. I tak potrzebujesz tej mechaniki dla wody. |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2024-10-26 12:49:32 Ok. Zamiast gór dodam jaskinie :-) Jaskinie mogą być mniejsze poza tym będę wzorował się na kopalniach złota z American Conquest. |
|
« 1 » |