Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

RPG 2D - Prototyp Gry, Map Edytora oraz Edytora Budynków

Ostatnio zmodyfikowano 2024-10-30 18:08
Autor Wiadomość
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
RPG 2D - Prototyp Gry, Map Edytora oraz Edytora Budynków
» 2024-10-28 15:24:01

Witam.

Chciałbym się z Wami podzielić efektami mojej wielotygodniowej pracy. Jest to Gra, Edytor Mapy oraz Edytor Budynków. Są to wczesne prototypy ale swoje funkcje już spełniają. Starałem się aby programy były proste, czytelne oraz intuicyjne. Co o tym sądzicie? Czy programy są proste w obsłudze, czy jest coś co byście zmienili/poprawili a może dodali ?

https://github.com/tBane1995/RPG2D/releases/download/demo/RPG2D.demo.zip

Ostatnie poprawki w programach:

Main Updates:
-refactoring of code
-edited grass and trees, now grass is lighter and trees better realistic
-organized a GUI files
-now GameObjects are dynamic manage. If GameObject place on visible map
then is updating and rendering
-adited a format of map file. Now while world save or load as one file
map
-added sprites for Golem (idleLeft, idleRight, idleTop, idleBottom,
runLeft, runRight, runTop, runBottom)
-added sprites for Troll (idleLeft, idleRight, idleTop, idleBottom,
runLeft, runRight, runTop, runBottom)
-edited the appearance of water and it have a pixels effect
-edited the beaches sprite

Building Editor Updates:
-added Menu Bar
-added special extension for buildings "*.building"
-now save Building as "assets/building/testBuilding.building" (F5 or MainMenu->File->Save Building)
-now u can render statistics - colliders - of GameObjects using
MainMenu->Render options
-now u can select GameObjects
-edited the appearance of palette

Map Editor Updates:
-added Menu Bar
-now the brush is more pleasant to use
-added special extenstion for map "*.map"
-now save World Map as "world/world.map" (F5 or MainMenu->File->Save World)
-now load World Map from Open Dialog Box (F6 or MainMenu->File->Load
World)
-now u can render statistics of GameObjects using MainMenu->Render
options
-now datas are check the correct of Map format
-now you can add Water to tiles and it is animated
-edited the appearance of palette
-now can't select Walls of Building and can select a Building

P-181774
DejaVu
» 2024-10-28 20:58:38
Po screenach widać, że dużo pracy włożyłeś i na pewno sporo się nauczyłeś :) Good job!
P-181776
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2024-10-30 16:37:42
@DejaVu Tak. Ale jeszcze więcej pracy przede mną. Za każdym razem gdy coś dodaje, widzę co jeszcze można, by dodać i tak lista się rozrasta. Wiele kodzenia ale mnie to satysfakcjonuje gdyż lubię to robić. :-)
P-181794
DejaVu
» 2024-10-30 17:52:38
No i super :) Przypuszczam, że największym wyzwaniem będzie robienie 'map' i 'questów', aby osiągnąć satysfakcjonujący poziom grywalności, ale z tego co masz już zaimplementowane to widać, że sporo się nauczyłeś już przy tym projekcie i ma potencjał do dalszego rozwoju.
P-181795
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2024-10-30 18:08:30
Tak, wypełnianie mapy może być wyzwaniem. Muszę rozplanować co gdzie i jak, a także wypełnić ją, by była bardziej "żywa". Jeszcze nie wiem za bardzo jak to zrobić, ale pewnie wkrótce coś wymyślę. Teraz skupiam sie na wymyślaniu nowych obiektów i potworków. A questy będę robił na samym końcu, jak już większość gry będę miał opanowane  
P-181796
« 1 »
  Strona 1 z 1