Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

RPG 2D - Prototyp Gry oraz Map Edytora

Ostatnio zmodyfikowano 2025-06-03 21:43
Autor Wiadomość
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2025-02-07 05:11:30
@skovv raczej myślałem nad własnym systemem skryptów i parserem w C++. A co do skryptów pod zaznaczony obiekt, myślę że obejdę się bez tego - jak na razie nie miałem jeszcze takiej systuacji, która wymagałaby dodatkowych skryptów
P-182113
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2025-03-24 23:55:52
Cześć Wszystkim!
Chciałbym przedstawić wam kilka wstępnych lokacji w grze nad którą pracuję, a są to:
-fisherman house
-hunter camp
-village
-stone circle
-farm
-monastery

P-182182
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2025-04-30 16:29:20
Cześć Wszystkim!
Tym razem zabrałem się za poprawę wizualną panelu informacyjnego dla Characterów. Wcześniej kolory były jasno szare co nie podobało mi się za bardzo. No brzydko to wyglądało i zbyt prosto. Zastąpiłem więc jasno szary ciemniejszym odcieniem i dodałem ramki. Zaprogramowałem też podgląd dialogów, które można przetestować wchodząc w zakładkę "Dialogi" w panelu informacyjnym. Dialogi działają zarówno dla wypowiedzi kończącej przez Charactera jak i gracza. Było ciężko ale dałem radę 😃
Poniżej zamieszczam film i screeny oraz link do Githuba.

https://github.com/tBane1995/Editor-RPG2D.git

https://www.youtube.com/watch?v=c_zLm5-eWv4



P-182306
DejaVu
» 2025-05-01 20:36:19
Usprawnienia UI są spoko, ale czy da się w to już grać?
P-182308
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2025-05-01 21:34:20
Jeszcze nie, nadal pracuję nad edytorem. Jeszcze jest kilka rzeczy do napisania i wtedy zrobię runer, żeby można było grać. Edytor ma pozwalać na stworzenie kompletnych danych do gry to znaczy stworzyć świat, dialogi i questy.


Tak mniej więcej potrzebuję jeszcze napisać:
-przetwarzanie Characterów - NPC'ów (//edit całość do poprawy)
-zapisywanie/wczytywanie Characterów w pliku Mapy
-edytor Inventories
-edytor do dialogów (choć niewymagane - mogę to sobie odpuścić, ale chciałbym napisać własny wewnątrz edytora)
-Edytor Questów ( nieobowiązkowe ale chciałbym napisać)
-zapisywanie/wczytywanie stanów Questów
-historię edycji - powtórz/cofnij akcję (też nieobowiązkowe ale chciałbym to zrobić)
-poprawić eventy dialogów

Zrobione:
-zapisywanie Budynków w pliku Mapy, bo obecnie są jako osobne pliki ( zrobione i to binarnie :-) )
-zapisywanie stanow Inventory w pliku mapy (plecak, szafka, skrzynia itp. )
P-182309
nanoant20
» 2025-05-05 18:46:19
dobrze żebyś opanował dwukierunkową synchronizację folderu źródłowego z docelowym.
po skompilowaniu i uruchamianiu programu
Nie uda│o siŕ za│adowaŠ obrazka: assets\                                      .png(2504)
Failed to load image from memory. Reason: Image not of any known type, or corrupt
Nie uda│o siŕ za│adowaŠ obrazka: assets\                                      .png(2505)
wczytano 2624 tekstur
-load time : 30.7925 seconds
...
error - get Texture - Texture: "characters\jack" not exists
error - get Animation - Animation: "characters\jack" is empty
error - get Texture - Texture: "characters\jack" not exists
error - get Texture - Texture: "characters\john" not exists
error - get Animation - Animation: "characters\john" is empty
error - get Texture - Texture: "characters\john" not exists
error - get Texture - Texture: "characters\peter" not exists
error - get Animation - Animation: "characters\peter" is empty
error - get Texture - Texture: "characters\peter" not exists
error - get Texture - Texture: "characters\pit" not exists
error - get Animation - Animation: "characters\pit" is empty
error - get Texture - Texture: "characters\pit" not exists

w pliku MapEditor.hpp linijka 824
C/C++
else if( dial->state == FileDialogState::FileSelected ) {
   
dial->selectButton->state == ButtonState::Idle; // <-- co to
   
mapa->load( dial->getPathfile() );
   
delete dial;
   
dialogs.pop_back();
}
o innych niedociągnięciach napisałem czy kompilator może dołączyć nagłówki lub funkcje w sposób ukryty? P-182283
P-182324
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2025-05-05 20:07:32
Odkliknięcie przycisku. Bo wcześniej inaczej update'owałem dialogi. Ale dzięki za zwrócenie uwagi ;-) Zajmę się tym zaraz jak skończę pisać na nowo Units/Characters/Monsters.
P-182325
nanoant20
» 2025-05-05 21:20:53
no effect, w obecnej formie nie wykonuje żadnej rzeczywistej operacji, ponieważ wewnątrz bloku warunkowego używasz operatora porównania == , może Twoim zamiarem było użycie operatora przypisania = ?, albo ma to być jakieś zagnieżdżony warunek yf
P-182326
1 2 « 3 » 4 5
Poprzednia strona Strona 3 z 5 Następna strona