RPG 2D - Prototyp Gry oraz Map Edytora
Ostatnio zmodyfikowano wczoraj o godz. 15:58
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-02-07 05:11:30 @skovv raczej myślałem nad własnym systemem skryptów i parserem w C++. A co do skryptów pod zaznaczony obiekt, myślę że obejdę się bez tego - jak na razie nie miałem jeszcze takiej systuacji, która wymagałaby dodatkowych skryptów |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-03-24 23:55:52 Cześć Wszystkim! Chciałbym przedstawić wam kilka wstępnych lokacji w grze nad którą pracuję, a są to: -fisherman house -hunter camp -village -stone circle -farm -monastery |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-04-30 16:29:20 Cześć Wszystkim! Tym razem zabrałem się za poprawę wizualną panelu informacyjnego dla Characterów. Wcześniej kolory były jasno szare co nie podobało mi się za bardzo. No brzydko to wyglądało i zbyt prosto. Zastąpiłem więc jasno szary ciemniejszym odcieniem i dodałem ramki. Zaprogramowałem też podgląd dialogów, które można przetestować wchodząc w zakładkę "Dialogi" w panelu informacyjnym. Dialogi działają zarówno dla wypowiedzi kończącej przez Charactera jak i gracza. Było ciężko ale dałem radę 😃 Poniżej zamieszczam film i screeny oraz link do Githuba. https://github.com/tBane1995/Editor-RPG2D.githttps://www.youtube.com/watch?v=c_zLm5-eWv4 |
|
DejaVu |
» 2025-05-01 20:36:19 Usprawnienia UI są spoko, ale czy da się w to już grać? |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-05-01 21:34:20 Jeszcze nie, nadal pracuję nad edytorem. Jeszcze jest kilka rzeczy do napisania i wtedy zrobię runer, żeby można było grać. Edytor ma pozwalać na stworzenie kompletnych danych do gry to znaczy stworzyć świat, dialogi i questy.
Tak mniej więcej potrzebuję jeszcze napisać: -zapisywanie Budynków w pliku Mapy, bo obecnie są jako osobne pliki (wczytywanie już mam) -przetwarzanie Characterów - NPC'ów (mam częściowe do poprawy) -zapisywanie/wczytywanie Characterów w pliku Mapy -edytor do dialogów (choć niewymagane - mogę to sobie odpuścić, ale chciałbym napisać własny wewnątrz edytora) -zapisywanie/wczytywanie stanów Questów -zapisywanie stanow Inventory w pliku mapy (plecak, szafka, skrzynia itp. ) -historię edycji - powtórz/cofnij akcję (też nieobowiązkowe ale chciałbym to zrobić) |
|
1 2 « 3 » |