tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-02-07 05:11:30 @skovv raczej myślałem nad własnym systemem skryptów i parserem w C++. A co do skryptów pod zaznaczony obiekt, myślę że obejdę się bez tego - jak na razie nie miałem jeszcze takiej systuacji, która wymagałaby dodatkowych skryptów |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-03-24 23:55:52 Cześć Wszystkim! Chciałbym przedstawić wam kilka wstępnych lokacji w grze nad którą pracuję, a są to: -fisherman house -hunter camp -village -stone circle -farm -monastery |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-04-30 16:29:20 Cześć Wszystkim! Tym razem zabrałem się za poprawę wizualną panelu informacyjnego dla Characterów. Wcześniej kolory były jasno szare co nie podobało mi się za bardzo. No brzydko to wyglądało i zbyt prosto. Zastąpiłem więc jasno szary ciemniejszym odcieniem i dodałem ramki. Zaprogramowałem też podgląd dialogów, które można przetestować wchodząc w zakładkę "Dialogi" w panelu informacyjnym. Dialogi działają zarówno dla wypowiedzi kończącej przez Charactera jak i gracza. Było ciężko ale dałem radę 😃 Poniżej zamieszczam film i screeny oraz link do Githuba. https://github.com/tBane1995/Editor-RPG2D.githttps://www.youtube.com/watch?v=c_zLm5-eWv4 |
|
DejaVu |
» 2025-05-01 20:36:19 Usprawnienia UI są spoko, ale czy da się w to już grać? |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-05-01 21:34:20 Jeszcze nie, nadal pracuję nad edytorem. Jeszcze jest kilka rzeczy do napisania i wtedy zrobię runer, żeby można było grać. Edytor ma pozwalać na stworzenie kompletnych danych do gry to znaczy stworzyć świat, dialogi i questy.
Tak mniej więcej potrzebuję jeszcze napisać: -przetwarzanie Characterów - NPC'ów (//edit całość do poprawy) -zapisywanie/wczytywanie Characterów w pliku Mapy -edytor Inventories -edytor do dialogów (choć niewymagane - mogę to sobie odpuścić, ale chciałbym napisać własny wewnątrz edytora) -Edytor Questów ( nieobowiązkowe ale chciałbym napisać) -zapisywanie/wczytywanie stanów Questów -historię edycji - powtórz/cofnij akcję (też nieobowiązkowe ale chciałbym to zrobić) -poprawić eventy dialogów
Zrobione: -zapisywanie Budynków w pliku Mapy, bo obecnie są jako osobne pliki ( zrobione i to binarnie :-) ) -zapisywanie stanow Inventory w pliku mapy (plecak, szafka, skrzynia itp. )
|
|
nanoant20 |
» 2025-05-05 18:46:19 dobrze żebyś opanował dwukierunkową synchronizację folderu źródłowego z docelowym. po skompilowaniu i uruchamianiu programu Nie uda│o siŕ za│adowaŠ obrazka: assets\ .png(2504) Failed to load image from memory. Reason: Image not of any known type, or corrupt Nie uda│o siŕ za│adowaŠ obrazka: assets\ .png(2505) wczytano 2624 tekstur -load time : 30.7925 seconds ... error - get Texture - Texture: "characters\jack" not exists error - get Animation - Animation: "characters\jack" is empty error - get Texture - Texture: "characters\jack" not exists error - get Texture - Texture: "characters\john" not exists error - get Animation - Animation: "characters\john" is empty error - get Texture - Texture: "characters\john" not exists error - get Texture - Texture: "characters\peter" not exists error - get Animation - Animation: "characters\peter" is empty error - get Texture - Texture: "characters\peter" not exists error - get Texture - Texture: "characters\pit" not exists error - get Animation - Animation: "characters\pit" is empty error - get Texture - Texture: "characters\pit" not exists
w pliku MapEditor.hpp linijka 824 else if( dial->state == FileDialogState::FileSelected ) { dial->selectButton->state == ButtonState::Idle; mapa->load( dial->getPathfile() ); delete dial; dialogs.pop_back(); }
o innych niedociągnięciach napisałem czy kompilator może dołączyć nagłówki lub funkcje w sposób ukryty? P-182283 |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-05-05 20:07:32 Odkliknięcie przycisku. Bo wcześniej inaczej update'owałem dialogi. Ale dzięki za zwrócenie uwagi ;-) Zajmę się tym zaraz jak skończę pisać na nowo Units/Characters/Monsters. |
|
nanoant20 |
» 2025-05-05 21:20:53 no effect, w obecnej formie nie wykonuje żadnej rzeczywistej operacji, ponieważ wewnątrz bloku warunkowego używasz operatora porównania == , może Twoim zamiarem było użycie operatora przypisania = ?, albo ma to być jakieś zagnieżdżony warunek yf |
|
1 2 « 3 » 4 5 |