[SFML 2.X] Optymalna ilość FPS
Ostatnio zmodyfikowano 2025-04-05 20:35
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.X] Optymalna ilość FPS » 2025-04-05 19:36:32 Witam. Piszę Map/World Edytor. Program jest dość rozbudowany. Renderuje wiele różnych obiektów, ich collidery, nazwy, meshe, animacje, animowaną wodę .. no, sporo tego jest więc wrzucę screeny, by to zobrazować. Mój program w trydbie Debug ma 20-35 FPS, a w trybie Release 75-130 FPS. Czy to dobry wynik jak na mój program ? Czy jeszcze go optymalizować ? https://github.com/tBane1995/Editor-RPG2D.git |
|
pekfos |
» 2025-04-05 19:52:00 To nie jest gra, 20 fps będzie dobre o ile nie spowoduje innych problemów. Nie wiem po co chcesz mieć te wszystkie informacje na ekranie naraz. Dorobiłbym jakiś filtr żeby można było wyłączyć niektóre elementy, nawet nie jako optymalizację, tylko dlatego że daje po oczach równo. |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-04-05 19:54:19 W zakładce „View” można włączać i wyłączać różne opcje wyświetlania, np. collidery, meshe, granice kafli, granice Chunków itp. itd. Zaznaczyłem większość, by pokazać, co potrafi Edytor i jak to wpływa na liczbę FPSów. |
|
« 1 » |